duminică, 4 ianuarie 2015

dup'o (mult prea) lungă și grea suferinztă, domnu jac a decedat, în sfîrșit, (și) pentru mine, plus ca măcar avem o veste bună de la un (alt) neamtz!

gata, spre sfirsitul anului care tocma' ce d'abea se dete dus, in grele chinuri, m'am decis:

ce e mult, e prea mult!

recunosc, pentru a'mi atisface niste marunte interese personale, ce tzin de nevoea fratelui porc, care'mi este propriu'mi corp, si care, pe linga potol gretzos, mahoarca si rachiu de pufoaica, mai are nevoe si de alte 'nalte satisfactzii spir'tuale, care sa ma faca sa ma mai si rid, tzinindu'ma de pintecele in prealabil strasnic si temeinic incarcat, am consimtit, d'atita amar de ani, sa'l parcurg, in lung, cit e de scurt, si'n lat, cind mai era lat, pe magistru jac cristoiu, fost ardei umplut, pina ce a ajuns cel mai citit scriitor romun in veatza, si nu numai romun, si nu numai in viatza, cel putzin de catre eu insumi, ca nu crez ca opera lu caragiale sau cea a lu nicutza tanase se intinde, cind cu unu, cind cu altu, p'atitea mii de pagini.

gata, canutza, te'am scos din blogroll!

de la creatorul gainii cu pui vii si al sintagmii "biserica adoratorilor lui basescu", din chiar interiorul ei cel mai pro-fund, la unul din practicantzii cei mai ferventzi ai acestei biserici, pupator de moaste si de mosteni, relicve si molitfe ale duduchii, a fost un pas mai scurt chiar decit matale, magistre, ca maistre nu poci pentru ca sa'tzi mai zic.

pa si pu la toate orataniile!

***************************

in schimb, avem un neamtz (altul, dar tot legionar si asta), care, se dovedeste (daca se dovedeste), ca nu e mai (pe) invers decit majoritatea


casa (cuib?) de piatra, hombre!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu