miercuri, 27 mai 2009

pomanagiu in romania

m'am lasat cumparat de mogul pentru o carte... iera tentatzia prea mare de a lua ceva obscen in mina...

operatziunea se repeta la interval de o saptamina, de cind, un alt mogul, m'a cumparat contra a doo volume consecutive ale unei cartzi de un autor caruia'i placea sa scrie gros

ma'nscriu si io in nesfirsitu' sir de pomanagii romani, cu toate ca de ani buni ma feresc ca de dracu sa ma ating de ceva ce'mi este oferit gratis, inclusiv fitzuicile zise ziare de la metro. cu toate astea nu reusesc sa conving pe nime'n juru' meu, nici macar propria'mi famelie,
probabil den cauza de renumeratzie mica, de la bujet, sa traitzi !

cum am ajuns aici ?
ha !
pai 'mi aduc aminte de concertele den piatza publica, de pe plaje, den parcuri, toate moca !
asa a disparut rocku' nost !
mama, ce concert am vazut la neptun, cred, pe plaje, cu ghiuri pascu&band, era perioada morcovului romanesc,



si ghiuri a facut'o de zile mari, era un tip vesel si prolific, nu plictisit si melancolic cum e azi...
si camelu' parca era altfel !
si morcovu' avea alt gust !

de acolo pin' la galetusele lu' gioana, si galetzile, mopurile, sepcutzele, chilele de ulei si zuhar, celularele lu' vanghelis, celulitele lu' nutzi, nu fu' drumu' prea lu'

pies:
cit o fi, neica, spaga la sefu' de la cotidianu', ca sa potzi sa latri si tu, putzin, la base, sa te mai si citeasca pomanagiii, cum am facut si io, den gresala ?
chiar, uitasem ca gindacu' asta exista...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu