miercuri, 15 aprilie 2015

au ajuns, intr'un final, si ei, la chei


frumoase vremuri traim: am ajuns ca atunci cind il parcurg pe mircea marian sa am aceleasi senzatzii de cati felatzii, insotzite de accese de voma si vinovatzie, ca atunci cind imi mai alunecau picerele spre antenatrei, chiar si pretz de citeva secunde, lucru care, ce'i drept, nu se mai intimpla de multa vreme, cum nu mi se mai intimpla sa mai calc pe la evezeoa sau labeuneaoa, pe mircea marian dezgustindu'l doar, uneori, "in spatziul lui privat", pe feceboc, unde isi daruieste obolul fara sa faca rabat la frenezie


la chei, intre ei
(strugurii sint acri)




MMeu o suge singur






    A plecat și Ponta la New York, vacanță de bugetar cinstit. Sincer, mă simt bine acasă, fără nici unul pe aici.























In cele 108 zile de mandat al lui Klaus Iohannis, el a avut 2 zile libere de Craciun, 2 zile libere de Anul Nou, 14 week-enduri, la care se vor adauga cele 10 zile libere de Pasti. Una peste alta, marti, 14 aprilie, cand va reveni la slujba, din cele 113 sau 114 zile de Presedinte al Romaniei, 42 au fost libere, circa 36% din total. Just facts.

Un comentariu:

Anonim spunea...

dom'niku, diaspora diasporei (cea fara digi tv dolce), va multumeste pt rolul de CNA pe care-l faceti underground, mai ales pe niste streamuri pe care le-am scos din telecomanda, si nici copkiii nu ne mai lasa sa ne jucam atata cu tableta, si ne trimet la treburi
tineti ochii pe ei, nu plecati in concediu, cel putin nu fara tv
spor la vigilenta in continuare
salutari din home office, uli hoenes

Trimiteți un comentariu