miercuri, 6 ianuarie 2010

cu politica ca cu politica, da' cu ieconomica ce facem ?


lasind deoparte dezbaterile "doctrinare" legate de catindatu' honorabilis prigoana, care vad ca se 'ncinsera sufitzient de mult incit sa bucure bizonu' gioniot (aia 49 virgula, bre, nu ai'lantzi !), pe mine ma apuca nelinistile existentziale:
amu ce facem cu ieconomia ?
ca vad semnale incurajatoare dinspre honorabilu' parlament: aci si aci, si pe u(demere)n' or mai fi !
ca p'orma vedem noi cum o sa hie si cu femeiu', ala rau' si uitu', car'o sa'si cam ia calabalicu' si'o sa ne lase sa ne batem singuri cu nelinistile noastre cu tot...
---------------------------------
uitai taman ce era mai important:
BOC, DEMISIA* !!!

* daca "te fac" astia la bujet !

2 comentarii:

Riddick spunea...

Nicule, taman bine, anticipate şi pa 1/3 din locurile peneleului, başca ceva reducere şi la UDMR.

Ionut spunea...

(H)onorabilul da, ca de obicei, ca nu da de la el. In rest, exact ca la nenea Iancu. Ia auzi:
Daţi-mi voie! Termin îndată! Mai am două vorbe de zis. (zgomotul tace.) Iată dar opinia mea. (în supremă luptă cu oboseala care-l biruie.) Din două una, daţi-mi voie: ori să se revizuiască, primesc! Dar să nu se schimbe nimica; ori să nu se revizuiască, primesc! dar atunci să se schimbe pe ici pe colo, şi anume în punctele... esenţiale... Din această dilemă nu puteţi ieşi... Am zis!

Trimiteți un comentariu