luni, 4 ianuarie 2010

fratele, george, in alb si negru

apucai, daca tot sint in perioada roncea a existentzii mele, sa vaz ultimele cinci minute ale unei dezbateri pe tema pasapoartelor biometrice, la care au fost invitatzi fratele george impreuna cu un militzist de la organe.
ziaristu' combatea puternic, tot scotzind citate inspaimintatoare dintr'o cartzulica cu care era dotat.
militzistu' nega cit putea el de vehement, adica ne, dovada ca nici el nu 'ntzelegea rostu' si durata vizitii lui in acel loc.
obscurantistu' soft fatza cu progresistu' hard... hard ce fusese lasat la gartirop, impreuna cu pulanu' auxiliar.
si, daca diferentza de virsta n'ar fi fost in defavoarea organului, in sensu' ca acesta era d'abia la virsta primelor tulee, probabil, pe vremea revulutziii din decemvrie, cei doi s'ar fi putut intilni si atunci pe cele doo partzi opuse ale baricadei des invocate.
revolutzionaru', fara ghilimele, george, asumindu'si nobila misie de a elibera poporu' de ereziile darwinist/ateist/comuniste, in ordinea asta, si, de partea ai'lalta, reprimatoru' cu mintea hodinita, mai speriat, in mod sigur, decit inamicu' lui ocazional, care nu'l lasa sa'si pape linistit checu' de sectorist umil (da' totusi util) caruia i se rupe in numele carei ideologii, sau al carui regim, freaca el menta obligatorie zilnica.
------------------------------------------
de fapt nu pentru asta m'am apucat io acu' sa indrug verzi, si mai ales uscate, ci pentru c'am remarcat un fapt chiar revoltator pe postu' proaspat 'nfiintzat vox/tox/news, anexa b1tv, viitoare televizie de mare raspindire raionala probasesciana, cred.
moderatoarea emisiii mai sus pomenite e o stimata ex-congoleza, sau cam asa ceva, simpatica Mbela Nzuzi, iar emisia se numeste, nici mai mult, nici mai putzin, romania in alb si negru !
in alb fiind mai intotdeauna invitatzii, nu ?


sictir !

2 comentarii:

Neinfectat De Comunism spunea...

cum? nici un popa nu era prezent sa ne sperie de diavolul impielitat care se aciueste in cipul pasaportului? la multi ani oricum

amanda13 spunea...

interesant dialog, imi pare rau ca am pierdut portia de ras. mie faza cu pasapoartele imi aduce aminte de povestea cu drobul de sare...

p.s. nikule, am un blog nou pe care te invit cu drag de acum incolo, l-am pus alaturi de nume:)

Trimiteți un comentariu