miercuri, 5 mai 2010

ce tare mi's: mai tare ca fularu'!

nu'mi mai amintesc daca eram bat cin' am scris acu' un an cele de mai jos, da' facin' abstractzie de stil (sin' d'acor ca e cu desavirsire ilizibil) iata c'am avut inc'o data dreptate, mai rau ca cristoiu, ctp, tuca, ciutacu, bendeac, stan, badea, si am ciuremat'o...

miercuri, 17 iunie 2009


asa ca decit sa ajungem la faza in care devine inevitabila si majorarea tva'ului si eliminarea cotei unice, este necesara asumarea celeia din urma.
o varianta care sa impace si varza salariilor si pensiilor monstruase finantzate bugetar, si capra nevoii de bani ptr investitziile de infrastructura.
sigur, vor striga totzi: masura antiliberala, comunista, etc...
si mai sint si alegerile astea pacatoase...
asta consider io curaj politic !


miercuri, 5 mai 2010



ULTIMA ORA TVA ramane neschimbat, FMI si Guvernul negociaza cresterea cotei unice la 20% - surse
de Redactia Economic HotNews.ro
Miercuri, 5 mai 2010, 12:45

Surse apropiate negocierilor FMI-Guvern au declarat pentru HotNews.ro ca varianta majorarii TVA a picat, Fondul argumentind ca executivul are oricum dificultati in colectarea TVA la actuala valoare. In aceste conditii, negocierile se duc pe majorarea taxei unice, Guvernul Boc propunind cresterea de la 16% la 19%, in timp ce FMI propune 21%. "Probabil ca se va ajunge la o solutie de compromis, de 20%", au declarat pentru HotNews.ro sursele citate.

"In ceea ce priveste TVA, reprezentantii Fondului sint sceptici ca Romania poate colecta mai eficient un TVA marit. E posibil sa creasca si TVA din 2011 daca bugetul de stat va fi in continuare dezechilibrat", au mai precizat sursele citate.

Pe linga majorarea cotei unice de impozitare, Guvernul va face si disponibilizari. La acest moment nu avem date privind numarul bugetarilor ce vor fi dati afara.


de ce mai avem noi nevoie de ministri, bancheri, oameni de afaceri, analisti cind
eu sint arhisuficient ?

2 comentarii:

Riddick spunea...

Nicule, majorând cota unică se dă în întreprinzători (deh...ăştia-s mai puţini...).

20% este mult. Să vedem ce iese, eu unul mergeam cu TVA 20% şi max.18% cota unica (pentru un an).

niku_elektriku spunea...

@ Riddick
asta poate era sufitzient anu' trecut, acu' mi'e teama ca'i prea tirliu si pentru eliminarea totala a cotei de 16 %, fara aruncat afara sutele alea de mii...

Trimiteți un comentariu