vineri, 29 aprilie 2011

  nu ma mai 'nerveaza mircea badea!  

observ cu interes ca de cite ori trec p'intr'o reclama toyota cu mircea badea nu ma mai 'nervez, cum o patzeam pina de curind.
inseamna ca'mi face bine cura de canale lipsa pe care o practic de mai mult timp.
ii face bine si toyotei, si, pe cale de consecintza, lu' mircea badea, in virtutea faptului ca n'oi fi singuru'n situatzia asta.
unii fiind virtuali clentzi ai respectivei firme.
ajung la concluzia ca nu'i bine sa 'ncurcam planurile.
ce trebe sa faca  omu' la "servitch", pentru o bucata de pita amara, nu tre' sa impieteze asupra imaginii pe care ne'o formam despre el.


spala cadavre, curatza rahatz de cîne, desfunda chivete, odata plecat d'acolo, daca se spala frumos, se 'mbraca decent, ba chiar se parfumeaza un pic, este un cetatzan absolut onorabel, cu care potzi merge 'mpreuna la o bere, ba chiar si la 'ngurgitat o duzina de mici cu mushtar.
fii sigur ca n'o sa'tzi vina 'mbucatura 'napoi vazind fiecare miscare a dej'telelor lui finutze or butucanoase daca nu stii cum isi cistiga el existentza in mod curent.
pot spune ca, pentru mine, mircea badea a devenit un individ absolut "curat", mai ales ca sintem si coledgi de carter, dupa cum se lauda el,  pentru a poza in fortza proletara, asemeni lu' ciutacu, si ala tot cu toyota la scara.
traiasca unu mai!

6 comentarii:

ribelalu` spunea...

Pentru aia de la Toyota nu a fost indeajuns tsunamiul ca sa le scada vanzarile. Au mai apelat si la mascaricul asta de Badea.

Anonim spunea...

Ba, io' nu- văz pe badea hom normal, nicicum.
tibi

Anonim spunea...

Niku _Elektriku ,
Imi place "debaraua " ta, cu blogroll cu tot (mai putin "Certrocratia ").Imi plac si postarile tale ,pline de haz ,dar corecte si asemanatoare cu optiunile mele politice.
Bunaoara si pe mine ma enerva Mircea Badea,dar acum nici nu mai exista pentru mine deoarece nu ma uit la Antene de vreo 4-5 ani.
Apropos, mersi pentru acceptarea prieteniei "feisbucciene" :) Dar de ce nu-ti scoti topicurile din "debara "ca sa le pui si pe facebook ?
stely

niku_elektriku spunea...

@ribelale

am vazut azz ca badea se scoate si cu neshte reclame la centuri de castitate, or nu mai stiu la ce!

niku_elektriku spunea...

@ tibi

daca vezi doar reclamele, sau daca'i vezi, totusi, p'in absurd, emisiile fara sonor, nu'tzi mai pare atit de hîdea...

niku_elektriku spunea...

@stely

nu'mi place feisbuc, am intrat doar sa vaz cum e!

mi'e foarte greu sa dau chiar de acel "zid" prop'iu si personal, dar'mite sa mai si postez lucruri pe el.
azi am facut'o cu emisia aia a monikai si c'un interviu strasnic cu mistretzu, pentru ca am dat de "botoanele" atasate...
eu la blog n'am "botoane"!

in privintza lu' dom' tudoran, ce sa zic, nu intzeleg nici eu de ce'i atit de "certocretz", uneori, si cu anumite persoane.
nici AVP nu'i mai blind, da' ma consolez la ideea c'asa or fi "poiatzii" astia...

si pe mine ma inervase la faza cu felics, da' mi'a trecut :)

Trimiteți un comentariu