joi, 18 august 2011

 urit!

fostii catzavenci (actuali ei stiu ce) isi trag virtos la gioale:


am vrut să stau de vorbă și cu Liviu Mihaiu, dar acesta nu a răspuns la telefon. Fie din cauză că era extrem de deranjat de articole anterioare de-ale mele din Săptămâna Financiară, fie l-am sunat la ore nepotrivite (între 14 și 18), când nu prea mai putea răspunde la telefon, văzând cel puțin două butoane identice pe care le-ar fi putut apăsa.

(...)

Am avut și surse în interiorul SDD, am strâns o mulțime de informații, dar am scris doar atâta vreme cât subiectul era, din punct de vedere jurnalistic, interesant. Restul datelor strânse sunt bârfe și înregistrări care n-au relevanță pentru caz și care nu meritau folosite. Sunt de părere că, în spații private și atâta vreme cât nu reprezintă un exemplu prost pentru alții, fiecare fumează ce vrea.

(...)

Câtă vreme informațiile pe care le-am publicat erau adevărate, nu văd relevanța prezenței sau absenței mele de la masa noilor îmbogățiți din oengism. Nici Liviu Mihaiu nu a fost invitat și nici nu a paricipat la aselenizarea lui Armstrong, dar și-a exprimat de mai multe ori opinii mai mult sau mai puțin pertinente despre eveniment, ajungând uneori să-i nege veridicitatea.

(...)

Dacă n-ar fi fost ocupat cu mici șmenuri, ar fi aflat ce spuneam mai devreme și ar fi ratat să se expună dându-mă în judecată și pierzând. Așa, însă, rămâne și cu onoarea nereperată și cu cheltuielile de judecată nerecuperate. Despre kilu' de mastică prima, să nu se uite la mine, că n-am niciun amestec în dispariția lui. Și nici spre polițiștii de la circulație să nu sufle.

2 comentarii:

Arogantu' spunea...

Actualii catavenci cam merg pe burta !
In poza de pe prima pagina (cu titlul mare EPOCA DE-NGHET) apar si doi lilieci intruchipind pe Geoana si Ponta. Ce legatura vor fi vazind ei - mister !
Continutul - si mai si !
Total blatescu !

niku_elektriku spunea...

@arogante

n'am intrat decit de vreo doo ori la ei, da' n'am dat de mardale, asa ca am plecat repede.

am dat, in schimb, de ochii de shalau fiert (sau cam asa ceva) ai lu' crinu, imortalizatzi de poietu' potofoglio :)

Trimiteți un comentariu