vineri, 7 decembrie 2012

erectzia care ne'o stricat selectzia;
sau invers;

explicatzii electorale, nu disperatzi!

"De la înălțimea celui mai scăzut IQ din Europa (88, după măsurătoarea din 2008; pentru comparație, islandezii au un IQ de 101), cei mai mulți români sînt convinși că votează cu stînga. De la înălțimea celei mai mici erecții din Europa (127 mm; tot pentru comparație, islandezii au 165mm), cei mai mulți români cred că, prin votul lor, îl susțin, cu multă bărbăție, pentru funcția de premier pe Viorel Ponta, un adevărat bărbat politic, care va scăpa țara din ghearele tiranului Băsescu, cel care a tăiat salarii, pensii, locuri de muncă, bla, bla, bla…"




iată explicatzia desăvîrșita a rezultatului multor runde d'alegeri de la romunia.

a  se făcea corrrectziile necesare tzinindu'se  cont ca înregistrarea cu gaitză de mai sus datează de la 'nceputu' anilor noozeci;  între timp, am vaga senzatzie (pe baza unor cercetări empirice efectuate "la prima mîna"- doar cu o mînă, mîna stîngă, ca un autentic dreptac - avîndu'mă chiar pe mine ca obiect - de lemn tănase - și subiect) că nici aiqiu' și nici erectzia n'au cunoscut upgrade-uri sesizabile cu ochiu (maro) liber, ba dimpotrivă , aș zice, dacă ne'am ales bules pînă cules numa' conducăretzi castratori.


remarcă tîrzie: 

emigrantu' nu lipsește la apel, ca vinerea din postu' claudiu crăciunului.

nici petreanu. 

Un comentariu:

niku_elektriku spunea...

da, bai, emigrante, tzi'am mai zis ca eu sint un dreptac inchipuit fara usa de marmura la dormitoar ca tine.

Trimiteți un comentariu