miercuri, 5 decembrie 2012

labe unu
plus alte lăbăreli;
și, încă:
unde se duc blogerii
cînd se duc?
(cu ce'am greșit cînd "l'am accesat" pe petreanu?)

09.12.2012 se rostogolește spre noi cu vigoarea și determinarea unui nou 20.05.1990, așa că, atunci cînd nu mă refugiez în alte preocupări, cu dop ori fără dop, mai îmi arunc cît'un ochi spre canalilii cu dejectzii și interjectzii, cu labe unu aflat în provizorie pozitzie privilegiată, până nu înțelege patronatu' că'i cazu' să treacă de partea popo'ului cîștigător în alegeri, că p'alelalte le'am banat de teama d'a nu contacta, doamne feri, vreo boală ciudată   dă piele.

la fel ș'a'laltă seară (or duminica seara?), privii un pik cînd cu dezvăluirea a al nu știu cîtulea plagiat al doamnii abramburica androneasca, din seria de dezvăluiri în cascadă care au început să mă lese și pe mine din ce în ce mai nesimtzitor și rece, fapt perfect scuzabil dacă pînă și pe EA, Marea Doamna a Integrității, a Rapoartelor Freedom House, a Citărilor ISI, Universitatzilor Curate și a Romuniii și Mai Curate o lasă rece (e drept ca eu n'am nici însușirile materne pe care și le dezvăluie, cu asupra de masura, doamna  AMP, deloc surprinzător, fatză de pupilu' ponta și fatză de coalitzia actuala de gubernămint).

dar nu la asta vreau să mă refer aci și acu'.

eu vrau să remarc cu tot dinadinsu', pînă nu m'apucă plînsu', prestantza și prestatzia impecabil de anostă a personagiului care constituie sperantza dreptzii, dreapta aia care așteaptă resemnată să'și dee obștescu' sfîrsit cu proxima ocaziune, care ocaziune doar întîmplător se poate situa foarte aproape în timp, dacă e sa ne luăm după  tonusu' "victimelor", adică, chiar duminica viitoare.

erau în acel studio turcesqiu și magistru' cristoa, plus nu știu cîtzi altzi gurnaliști "de convingeri democracice" (n'am găsit altă rimă), care sînt, de regulă, binevoitori cu totzi ăia care vin "de la partid", de la un anumit partid care are linie de credit deschisă la 'mnealor, și, cu toate acestea, timp de circa 20-25 de minutzele de la 'nceputu' emisiunii, eu nu i'am auzit deoloc guritza acelei tinere sperantze quadragenare pomenite mai sus (mihai razvan ungureanu, pentru cine nu și'a dat seama la cine mă refer), situatzie care nu se repetă, d'o pildă, în cazu' altor invitatzi de culori politice apropiate sau apropriate, de exemplu, în cazu' catindatului omniprezent, omnipotent și perpetuu al căpșunarilor din espagnia, wilhelm brinză, pe care, eu unu', chiar mi'as dori să nu'l mai aud dacă să nu'l mai văd nu se poate.

acuma, ca să ne reprezentăm corrrect situatzia, privind 'napoi cu mînie, și'l poate imagina cineva p'un basecsu, cel dinainte d'a deveni diktatoru' sîngeret de azi, stînd p'o juma de bucă, zgribulit și nebăgat de nimeni în seamă, într'un coltz de massă al unui studio de televizie, nici vorbă că al unuia pretin, din pura și simplă cauză că pe vremea aia nu prea erau televizii pretine (parc'o fost, o vreme, realitatea lu' vintu)?


nmmnmmmm...

********


pentru că tot veni vorba de labe unu, pot să mai întreb și eu cu ce am greșit atunci cînd am accesat blogu' domnului jurnalist petreanu, fost labe unu, fost, mai demult, pe la antene, actualimente cantonat în ipostaza de "matinal" pe la evropafm?

pun această nevinovată întrebare pentru că, de cînd i'am accesat blogu', am parte de figura domnului petreanu, surprinsă într'o postură exuberant-horror, cam de fiecare dată cînd accesez alte pagini de internet care au o bună parte a spatziului pe care'l oferă privitorilor invadat cu diverse reclame agasante la diverse chestii.
AMAR DE MINE, CU CE OI FI GREȘIT?

întzeleg că promovarea asta nebună reprezintă un fel de cado oferit de pretenii domnului petreanu, cu nu știu ce ocazie, și că "beneficiarii indirectzi"  sînt tocmai cei care au călcat, măcar de cîteva ori, in bîrlogu' domnului respectiv, intrînd, în felu' ăsta în memoria perenă a internetului cu această de invidiat calitate.


hnmmnhmmmm...



las la o parte faptu' că eu îl știam pe d-l petreanu dintr'o postură mult mai sobră și chiar ceva mai simpăticutză, da', totuși, nu este conștient 'mnealui că prin inserturile astea sîcîitoare (mie'mi pare că nu prea îl avantajază) își pierde o parte din vizitatori care nu știu în ce măsură vor fi compensatzi cu altzi cîțziva pe care i'ar eventual cîștiga?

eu unu', pot să spui, îl vizitez mult mai rar pe domnu' blogăr de mare succes petreanu de cînd cu inserturile astea.

********
i'am văzut și conferintza de presă a băsescului din seara asta, debordînd d'o veselie stranie și inexplicabelă, în care și'a mai făcut niște dușmani, absolut gratuit, asa, "de austeritate".

 

6 comentarii:

Anonim spunea...

@ niku_elektriku

dom' niku_le, cu mine cum ramane?
aseara am citit mesajul semnat de "emigrant", acum ce fac - il uit?

cetateanul turmentat, dt.

Scrie opinia ta spunea...

Uite, ca sa nu zici ca sunt baiat rau, iti pot oferi o varianta castigatoare pt Basel in ciuda evidentului reject dat de cetateni, lui cat si pedeleprelor de suflet:)

Dom' Guvernator/Fanariot ne'a "demonstrat" deja uriasa frauda de la referendum, ne'a spus ca nu numeste ministri penali, iar Ponta tocmai are un dosar penal de la Boagiu, tot Dom' Fanariot ne'a "demonstrat" faptul ca alianta care pare a castiga este antieuropeana si anti transatlantica, bolsevica, plina cu demnitari corupti(spre deosebire de guvernele Boc care erau compuse din oameni cinstiti, lucru demonstrat de Justitia Independenta ANI, DNA, CSM)

Daca Dom' Fanariot aplica aceeasi tactica de la referendum si'si rostogoleste "demonstratiile"(as zice mai curand minciunile) pana la cozile de topor europene si americane pentru a se intoarce, aceleasi "demonstratii" cu si mai mare putere in tara, ce putem avea dupa alegeri?

Pai putem observa cum Barosu, Reading, Gordon si altii care i'a mai imbracat sa'si arate ingrijorarea cu privire la statul de drept in situatia acestei fraude enorme de la alegerile parlamentare cand o alianta anti-europeana, corupta, cu un PM acuzat de furt intelectual si pana la urma penal a fraudat votul popular. Ingrijorare a autistilor europeni si americani care se poate converti in nerecunoasterea acestor alegeri. Si precum statul de drept o cere, este necesara arestarea vinovatilor si implicarea UE si SUA in numirea unui guvern pro-basist.

Ca aceasta varianta sa aiba si mai mari sorti de izbanda nu ar fi rau ca ARD si Dom' Fanariot sa anunte undeva pe vineri'sambata boicotarea alegerilor datorita suspiciunilor de frauda masiva.

Ce zici? Nu'i asa ca nu sunt baiat rau? Si mai ales cred ca am devenit si principial, aparator al Statului de drept si desgur a democratiei:)

Pana la urma toate se inchid in functie de disponibilitatea cozilor de topor europene si transatlantice de a repeta scenariul din vara, precum si pe gradul de acceptare a romanilor.

bulz-al-arab(8stele- 4 pe fiecare epolet) spunea...

'Traitzi, Dom' Niku,
ani multi si o gramada de KWh de a mai (ne) rade!

niku_elektriku spunea...

@ dom' tudorane,

nu'mi fac prea multe griji: la cit e de harnic si la cit de mult timp liber pare ca are, acolo in germanika, unde pretinde ca se afla, emigrantu nu cre' ca va sare tocmai pe d-voastra rindu' neonorindu'va cu prezentza la d-voastra pe blog.

bine'ntzeles ca fara a'si baga si a'si scotea diverse chestii mici si insignifiante, ca semn al virilitatzii lui recapatate, odata cu juxtapunerea lui fortzata la o natzie de invingatori, prin imigrare

niku_elektriku spunea...

@ scrie opinia ta,

matale, pe cit esti de binevoitor pe atit esti de complicat in a'tzi imagina niste circumstantze care nu au, de data asta, cum se intimpla, pen' ca, bag zama, dictatoru' gioaca la doar cacealma.

niku_elektriku spunea...

@ bulz-al-arab(8stele- 4 pe fiecare epolet) spunea...

multzam d'urare, dom' bulze, asemeni si d-voastre!

sa ne ridem bine!

Trimiteți un comentariu