miercuri, 18 decembrie 2013

ce sa fie?
ce sa fie?
foae verde s'o uscatu,
o trecut acceleratu,
si pe cap EL i'o calcatu

hai c'am trait s'o vad si pe asta, adica i'am vazut/citit pe marii analisti-anarhisti ai natziei, in frunte cu cetepelu si hurezelu, dar, daca n'am innebunit io de tot, pina si pe chireac-puiule-sa-nu-cazi parca l'am vazut ca emitea niste sunete guturale in directzia asta, recte in directzia "base invingator", care si'a dovedit - a cita oara? - incredibila magnitudinea planetara de netagaduit si de neimitat.

nu stiu daca au dreptate, dar faptu' ca dom' prezidente a devenit, practic, din nou, prim ministru, ma face sa inceapa sa'mi fie din nou frica si sa am garantia ca jumara si sarmaua or sa aiva dificultatzi de nesurmontat sa se intilneasca cu sucurile mele gastrice, in viitoru' cit se poate de apropiat si apropriat.

unde's vremile in care nu numa' 
ponta si antonescu muscau din jugulara angelei?

sau cind cetepescu isi tragea palme in direkt,
cind diktatorului ii mai reusea cite'o nefacuta?

nu statea ascuns el pin' america?



acuma, iarta'ne,
pirateee, si fii capitanu' nost!


sa se bucure si aia micii de la antene


s'un cintec vesel sa cintaaaaammmm

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu