miercuri, 6 noiembrie 2013

d-l tudoran s'a întors, 
și nici eu nu's dus de tot!

oare o fi așa grav că o 'nceput să vorbească cu mine yahoomailu'?




asta, fără a'l mai pune la socoteală p'emigrantu', care a mai slăbit'o și el putzin...

în alta ordine d'idee, sau în aceeași, că nu'm dau sama, nu știu de ce e supărată lumea pă d-l p.m. ponta, că, io unu', pă vremea lui mi'am luat smartu' cît peretele, împrejurare căreia i se datorează, în mare parte, absentza mea dă pă baricade, pen' că smartu' se dovedește mai dăștept decît posesoru', abstrăgîndu'l p'acesta de la orice vizionare a unei televizii băștinoase, ceea ce vă doresc și dumneavoastră.


ps:

am uitat să precizez că, pe lîngă că's subtziri precum foitza de tzigară, peretzii mei de la vastele apartamente, concurează, cu succes, în lătzime, biscuitzii pe care'i 'muiam în ceaiu' cu bromură, pe vremea armătzii cu cai de lemne a lu' ceashkă, cind tovarasu' plotonier adjutant ne intreba  "biscuitzi, biscuitzi, mai soldatzi?", iar noi ii raspundeam, in cor, "biscuim, tovarase plutonier adjutant vasile!"



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu