sâmbătă, 31 octombrie 2009

s'au hotarit: crinu prezidente  !

se pare organilii, de partid, pesede, si de stat, aparatcici, s'au hotarit.
altfel nu'ntzeleg ce reprezinta non-combat'ul panotal al catindatului mircea geoana din bucuresti, cel putzin in zonele pe care le frecventez io.

cam juma' de bucuresti zilnic.

daca la inceput aparusera doar bannerele basescului, si m'am declarat sceptic in privintza eficientzei, datorita numarului excesiv, intre timp crin a cam umplut restu' potentzialul de absorbtzie al tramei stadale. nu stiu un' isi vor mai putea amplasa si ceilaltzi catindatzi productziunile.

geoana e lipsa la apel !

saracie ?

neeee...

vrea sa intre "tare" pa ultimele saptamini ?

mai curind cred ca deja "serviciili" si'au ales catindatu' pentru turu doi.

servicii oficiale si ne

4 comentarii:

Anonymous spunea...

stai, ca ieri am mers cu masina prin bucuresti si era plin de geolgai
:mrgreen:

dar apropo, stii ca este tirgul TIB acum... standuri de utilaje etc... dar mai este un stand: standul miselului, ticalosului, labagiului de felix voiculescu.... stand electoral.
de ce l-au primit???

caracatitza vegheaza, nu-i asa, chiar si la TIB.
nerusinatii naibii.

niku_elektriku spunea...

nu stiu, bre, io am trecut p'in sect 1,2,si 3 si n'am zarit nici macar un afishel, un fluturas, un cort, o coarta !
nu ca mi'ar fi dor...
da' mi se parea ciudat, asa

Neinfectat De Comunism spunea...

chucky tocmai si-a luat bride/mireasa...ca si in filmul cu pricina, asta e semn rau...totusi paturiciu vecheaza asupra tuturor...nikule intra la misto la mine la blog...

niku_elektriku spunea...

@ Neinfectat De Comunism
auzi ?
ce au cu tine rosiii de la avangarde, sau cam asa ceva, ca te fac acolo dus cu pluta, si ca scrii de la nr 9
nu'i bagi pista ma'sii ?
ca porma o sa ramina ca la basescu...
adica a ramas ca e betziv !

Trimiteți un comentariu