luni, 5 iulie 2010

evazionism cu ciunga'n par, sau gura bate curu'


pin' am s'ajung sa scriu eseuri despre flori, fete, filme sau baetzi, dovada vie, irefutabila, si definitiva, a 'naintarii d'a busilea'n meandrele concretzului, 'ncerc de ceva vreme sa e_vit (la fel cum e_vita si coana leana pe vremuri) sa mai imi caut motive de 'nervare, altele decit cele de car' ma lovesc zilnic, de'mi fac cucuie din ce in ce mai proeminente.
la teve nu ma mai uit (nici macar pe canalu' prezidentului popo'ului meu oteve); ziare nu, radio nu ('nafara de banciu), iar de freo saptamina am rarit'o si cu bloagele (chit ca asta den cauze 'ndependente de vointza mea), asa ca singurele motive car' m'ar mai putea determina sa pun mina pe paru' tastaturii ar cam fi cabalele 'ntilnite prin diversele institutzii cu car' iau contact (kafka frateee !) precum si pretzu' la cigari...
am mai avut essperentze, anterebolutzionare, in care ma dadeam io mai rotund decit eram (prin, inclusiv, publicitate infantila, si nemascata - pe corespondentza'mi privata, e drept - la peste oceanic, produs al flotii noastre sotzializde de pezcuit), lucru car' a atras pina si atentzia "organelor" (ce m'au  inscris, cu fortza, in lunga lista de eventuali solicitantzi ai propriilor dosare la cnsas), asa ca  abia acu' a cam 'nceput sa'mi fie frika (cum nu mi'o fo nici cu  zeci de baetzi - nu exagerez - cu ochi albastru pe nesemnificativele'mi urme, si urmasi) k'am sa atrag din nou atentzia diverselor organe si organizatzii, mult mai greu definibile ca 'nainte, si cu mult mai putzina apetentza din parte'mi la hirjoneala cu umbra lasata de 'ntunerecu' ce sta sa vie.
vorba aia cu  "n'o sa'mi ia nime' shurubelnitza din mina", acu', pe vreme de foame de bani, baetzi, e doar o vorba, cu toa(n)te ca, cica, io nu mai lucru "la stat" (acolo un 'ncepe "marea vinatoare" de nealiniatzi si nealienate) de freo trei ani... da' "patronu meu" - tot cu statu', saracu...
si nici n'am idee cu cin' boteaza !

Un comentariu:

brigada de promovare a lui Banciu pe youtube spunea...

bre nikule, si eu fac la fel de ceva vreme, si ma simt mult mai bine; chiar si ambele emisiuni ale lui RB, le salvez si poate le ascult.
Media baga ura in oameni, ne distruge mintile.

Trimiteți un comentariu