marți, 24 aprilie 2012

pesedisti cu fatza humana

am aflat, fara surprindere, despre amenintzarile pro(li)ferate de un anume pesedist "de bine" la adresa primului ministru ungurean, ca'i mai ortoman, dar, tot fara surprindere, mi'am dat seama, ulterior, ca e pagubos sa nu consultzi toate "partzile implicate" intr'o astfel de sulfuroasa "afacere", lucru pe care eu, recunosc, nu'l prea fac, d'obicei, din considerente care tzin de o anuma sensibilitate stomacala prop'ie.

deci, urmarind doar surse ce sint cotate ca fi'nd "binevoitoare" cu portocaliii, sau, cel mult, "neutre" din pdv politic, n'am facut, initzial, legatura intre respectivul pesedist, eventuala vizita a premierului la birlad si campagnia electorala ce se apropie amenintzator.

nu stiu daca pe antene s'a "facut vorbire" despre masivele proteste care au avut loc, tot la birlad, in legatura cu inceperea prospectziunilor grupului chevron pentru o eventuala exploatare a gazelor de shist si despre conexiunea care exista intre aceste proteste si amenintzarea descreierata a pesedistului aşijderea.

in conditziile astea, eu, alegator nicutzian, care n'am nici o treaba cu birladu', si nici nu ma uit la antene, cum am sa'mi explic o mai mult decit probabila victorie a useleului cu 98% la birlad?

***************
fi'nca tot veni vorba de "pesedisti de bine", mi'am reconfirmat, aseara, constatarea, in urma vizionarii unui fragmentzel d'emisiune a lui tucesqiu, ca singurul uselist la care ma pot uita mai mult de zece secunde, fara ca mina sa inceapa sa'mi tremure bezmetica in cautarea telecomenzii, este "batrinul dinozaur" mitrea, ale carui analize, ce'i drept, cam cinice,  parc'ar fi facute de andreea pora, din pun'tu' asta de vedere, mitrea semanindu'i foarte bine altui dinozaur, de pe partea cealalta a baricadii, adica berceanu, care si ala, chiar daca ma "inerveaza" teribil, e singuru' din tabara lui la care ma mai pot uita, tot citeva minutzele, desigur!

despre "tinerele garzi": putem uita! 

au aparut primele semne ca useleu' incepe sa nu mai fie in opozitzie!
(azi, tribunalu' "mare"!) 


ps: 
dat fi'nd ca in postarea de ieri nu'mi era prea clar incotro il vor purta pasii pe porumbelu' voiajor petru filip, consider ca e necesar sa fac cuvenita rectificare  unei "regretabile"confuzii, adica c'ar fi migrat inspre oastea mareshalului antonescu!

ei bine,  nu!

fostu' premare de oradea mare (ciudat in ce "liniste" s'a retras din respectivu' post, fara a incerca sa mai catindeze inc'o data, ceea ce denota ca taaaare il mai mustra cujetu'!), s'a 'nscris tot la pesedisti, na! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu