miercuri, 25 aprilie 2012

asta aș fi spus și eu,
dacă "natura" nu m'ar fi dotat 
doar c'o privire 
cît se poate de 'nteligentă

(și aia în curs de slăbire accelerata)

mai întîi, citind titlu' articolului scris de cristian grosu (Malformaţia congenitală a partidului lui Ungureanu şi tratamentul post-natal al Mişcării Populare), pe care l'a apreciat insusi florin iaru!, eram hotărît să fac trimitere la el, asa, de model cum as gîndi eu în momentu' de fatza (in privintza politichiei, că cel'alte gînduri nu te 'ntereseaza!).

după ce l'am citit, m'am răzgândit: e prea moale, fatză de cit de "însetat de sinje" mă prezint la ora actuală.

asa că, încă o dată, am ajuns la "vorba lu' gotziu" (mă regăsesc din ce în ce mai des în ceea ce scrie - lucru pe care nu mi l'as fi 'nchipuit nici in ruptu' capului in urmă cu nu mai mult de un an, cind îl "înjuram" virtos pe aici, din postura mea de "băsescian" care își mai făcea iluzii, ca să aivă de un' să sufere deziluzii - vorba lu' "nea" emerich jenei, "întoarsă pe dos"!):

Din toate punctele de vedere, Guvernul, PDL și Traian Băsescu stau mai rău în acest moment decât în ianuarie. Dacă Băsescu și PDL acceptau atunci anticipatele acum erau aproape scăpați. Și cu daune mult mai mici. Dar, precum în Biblie, cui i-a fost dat să fie pierdut, Dumnezeu nu-i mai deschide ochii. Pierdut rămâne până la capăt.
"biotehnologia" procedurii de fabricatzie a "miscarii popolare" vrea,
oare, sa ne demonstreze ca nu'i draku asa de negru, chiar daca'i blond?

și, băsescul ca băsescul, pedeleu' ca pedeleu', da', mai tragic e că,  la cum evoluează lucrurile, îtzi dai sama de cum stau trebile și cu "serviciilii" astea speciale inteligensss... acolo unde tot rumunu', indiferent cît de dușman i'ar fi băsescului  și "statului lui totalitar" bazat p'aceste servicii, își  pune ultima sperantză (am auzit cu urechile mele astfel de inși, inamici dintotdeauna ai diktatorului, spunindu'mi, batindu'mă condescendent pe spate: "nu se poate, domnule, serviciile veghează, nu ne lasă ele pe noi tomnai acuma, la greu!")!

dacă retzeta comunismului romunesc era dată de un deștept, cîndva, drept c'ar fi fost o combinatzie între caragiale și stalin, se pare ca post-comunismu' romunesc l'a trimis la culcare pe nenea iancu, preparindu'ne, la schimb, una din urmuz și un putin în foame (poate și putzin bill gates - ce sa faca "baetzii" sa nu se plictisească?!!), că nici oole lu' bombo nu mai sînt ce au fost.
sau e vorba doar de obișnuitele jocuri ale foamii... de putere,
in deschidere la JO de vară?

așa că, sperantza reiterată a multora într'o diktatură sănătoasa, ca'n rusia, nu poate vedea lumina ecranului nici de data asta, decît tot într'o variantă buffa, cu înlocuitori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu