luni, 9 aprilie 2012

cum am devenit uselist.  
cum, am devenit uselist?

raspunsul la aceasta dilema, din care nu putem iesi, mi'a parvenit tot prin intermediul preotesii sotzietatzii tzivile natzionale, alina mungiu pippidi, care m'a lamurit de ce poate trage f'un vizitator ratacit pe blogu'mi concluzia ca "m'am dat cu uslashii".

pai, zicea domnia sa, daca'mi aduc bine aminte (nu mai tziu minte unde zicea exact), e normal ca, in plina "efervescentza electorala", sa procedezi precum condeierii de la EvZ, care, in proportzie de peste 80-90%, nu gasesc altceva mai bun de facut decit sa lapideze trioul uslash, chiar daca de multe ori intemeiat (dupa umila'mi parere), desi nu ei se afla la putere?

nu stiu cit e de normal, da' e cam "lipsit de credibilitate", in conditziile in care tu stii ca nu "din convingeri doctrinare dezinteresate" il promoveaza evezeaua pe un mistă william cheese, sau, tot la fel, nu "din convingeri de nezdruncinat", s'au "convertit" traseistii dan andronic si "jack" cristoiu la basism feroce.

in legatura cu mircea mihaies, prefer sa tac!

de jena!

dac'ar fi sa aplic "grila mea de criterii" evezelei, pentru ca eu in majoritatea postarilor le dau la capatzina pedeleilor, mai ales celor cu peruca blonda, ar trebui sa imi imaginez ca evezeii sint niste uslasi dezamagitzi.

pentru ca eu "asta sint": un "portocaliu imputzit" dezamagit, caruia putzin ii pasa de uslasi, si care nu  mai gaseste nici un chichirez sa se ia de unii de la care nu asteapta ni-mic(puct ro).

din tabara aia a lor nu exista nici macar un singur personaj care sa nu ma faca sa'mi creasca pulsu' si tensiunea aberant, ceea ce ma face, pentru propria'mi protectzie, sa schimb instantaneu canalu', lucru care se 'ntimpla si cu majoritatea componentzilor celeilalte tabere, cu mici si neinsemnate (monica macovei, cristian preda - si cam atit!) exceptzii.

daca, uneori, punctele mele "de abordare" seamana ca doua picaturi de smoala cu cele ale antenistilor, asta e absolut intimplator si neintentzionat, pentru ca n'am de unde sa stiu ca seamana, lipsindu'mi celalalt termen al comparatziei (ca nu ma uit acolo nici de frica), si nici nu inseamna ca "marile spirite" se intilnesc, undeva, la infinit, precum sinele unei cai ferate ne furate, inca.

mai exista un motiv foarte puternic pentru care "ma iau" de "ai  nostri" (ca brazii, cu muci in ciorba):

pe vremea cind "ai nostri" reprezentau, inca, "raul cel mai mic", ii injuram pe d'alde tariceanu, olteanu (ala care acuma'i la bnr), hrebentciuk, nascase, plus coalitzia  lor "informala", ca modificau regulile in timpu' jocului (schimbau legea referendumurilor la fiecare doua saptamini,  ca sa le "vie lor bine" - si sa'l poatza suspenda pe diktator - printre altele), nu ma gindeam in ruptu' capului ca, odata ajunsi la putere, "ai nostri" or sa pluseze aberant, aflind acum, prin vocea g(c)urului lazaroiu, ca e posibil sa modifice pina si data alegerilor, doar-doar or sa amine sfirsitul implacabil.

e la mintea cocosului ca, dat fi'nd faptu' ca "ticalosii lor" e mai ticalosi decit "ticalosii nostri", toate manevrele astea reprezinta o intarire a precedentului periculos deja creat, astfel incit exista toate sansele  sa ne intilnim cu forme care de care mai aberante de "artificii tehnice", carora le vom gasi intotdeauna scuze, ca doar si ai'laltzi au facut'o, nu? - de ce sa "fim noi mai fraeri"?

asa ca, toate miscarile astea asa zis "strategice", cu scrisorele pierdute si rupte in fatza marii adunari natzionale, cu "noile partide" care stau sa iasa din spumele celor vechi, cu mru, cu tru, cu ponta, cu antenescu si ai lui, cu lazaroiu lazarus si bliiinii lui, basescu cu duduca si jocurile lui de glezna, incep sa ma lase din ce in ce mai nesimtzitor si rece, incepind sa fac completamente abstractzie ca am un blogroll preponderent "portocaliu", riscind, astfel, sa'mi "subrezesc" iremediabil "audientza" deja subtzirica, s'o iau, la fel de iremediabil, la vale in negura zetlisturilor din care ne'am nascut cu totzii...

raman in "expectativa", in asteptarea unor vremi (tot) mai rele!

in care domnu' burtaverde n'o sa mai greseasca din nou adresa...
"Principala vina pentru situatia actuala din PDL si relatiile defectuoase cu celelalte partide o poarta conducerea efectiva a partidului. Ei nu au inteles ca politica se face altfel si nu au inteles ca intr-un stat democratic partidul de la guvernare si opozitia nu sunt dusmani" 
adica, sa plece de la un diktator la alt diktator, care il contrazisese cu multa vreme inainte sa'i sara in bretze.

iar pe  doamna monika, una dintre putzinele  personalitatzi "publice" de la care mai astept ceva, sa se lamureasca mai repede cum sta traba cu gunoierii si 'telectualii de partid...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu