luni, 10 septembrie 2012

E GROASĂ RĂU:
MI'AM VĂZUT VISU'
CU OCHII!
MONIKA MAKOVEI
ȘEFĂ DE LA CADRE!!!

mă văz nevoit să reevaluez hotărârea boicotistă pe care o luasem în legătura cu alegerile din decemvrie 2012, dacă nimic memorabil n'o să se intimple  pina atunci, pe motiv de procuroare comunistă monika makovei, care, prin nu știu ce manipulatziuni absconse, a fost investita drept "șefă de cadre" a proaspăt nășitei si prăpăditei constructziuni dă dreapta, asa cum sugerasem, primu' din parcare, eu însumi, în acest binecuvintat (b)loc.

pentru că este d'așteptat să trăim, din ou, vremuri interesante, cu haine rupte și singe pă peretzi, nu pot să m'abtziu ca să  nu contribui, măcar cu'n bot, la atingerea pragului de 8(opt) la sută, care, dacă'mi aduc bine aminte, trebe depășit de către constructziunile, alcătuite din mai multe partide, care vor s'acceadă'n parlament (cel putzin asa era prin 2000, cind n'au intrat penetzeu' & asociatzii), lucrare la care or sa contribuie, nu mă îndoiesc nici o clipită, cu virf și îndesat, multzi dintre baronașii și balonașii pedelistii și noi uneperiști (așa le zic eu ălora din partidu' lu' mru) care'o iubesc pe monika mai rău ca pe sarea'n ochi, sau, mult mai expresiv, mai rău decit o iubește însuși emigrantu' care mai rataceste p'aici, in cautarea luminii de la rasarit.



ASA ARĂTAU PEDELISTII
LA ÎNCEPUTU' PREZENTEI
LEGISLATURI



CUM VOR ARĂTA,
OARE,
DUPĂ CE'I IA MONIKA
LA MÎNĂ?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu