joi, 10 octombrie 2013

ponta vine mîncînd,
băse vine plecînd,
pînă cînd?

acuma - ce să spui? - io unu' întîmpin dificultătzi de ne surmontat în a le urmări mișcările browniene și discursu' abundent actoalilor gubernantzi, în frunte cu cuplu' comico-clowneresc, doi într'unu', pontantenescu.

asta nu 'nseamnă că aparitzia unor antene trei pe invers îmi creează mai mult confort psihic, chestie care mă îngrijorează suficient încît să'mi imaginez că la fel cum antena trei și realitatea vîntoasă l'au scos președinte pe băse, cel putzin în cazu' realegerii lui, așa s'ar prea putea ca o labe unu teve să'l scoatza președinte pe f'unu din componentzii duo-ului mai sus amintit.

lipsa de măsură a unora și unicordalismu' celorlaltzi reușesc performantza d'a mă tzine departe d'orice angajament sau empatie fatză de f'una din tarabele politico-mediatice.
băi pontosule, io 'ntzeleg că tzi'e foame de cît mai multă putere, 
da' mai respiră și tu...


dacă pontosului pri' ministru nici nu mi'am propus și nici n'am reușit să'i urmăresc vreodată, nici măcar din întîmplare, f'una din aproape cotidienele'i aparitzii pe micile sau mai marile ecrane ale patriei, iată că, eri sau alaltăeri seară, cînd s'a produs cea de'a doa aparitzie în fatza nazziunii a d'lui președinte-diktator-care-vrea-să-devie-iar-jucător, văzîndu'i determinarea și martzialismu' bătzos cu care'și justifica semnarea pactului și păcatului de coabitare, făcîndu'se că uită că qui s'excuse s'accuse, și profitind de faptu' că horică ivanovich a fost exilat pe etno teve (sau cam așa ceva), am mutat p'un post de sport gavarit, fără cea mai mică mustrare de co'știntză c'am să perd ceva esentzial pentru existentza mea actoală sau viitoare.

 de mult prea binele care 'ntodeauna 'nvinge, 
tzi s'apleacă de la lingurică, adică,
carevasăzică că te ea cu leșin, d'atîta spliiiin, 
măi dragă bliiiiiiiin

cu niște consiglieri politici precum albazapadoiu și axintoiu nici măcar nu'i de mirare că d'l președinte, căruia orice i se putea reproșa - și, doamne, cîte i se pot reproșa! - da' numa' că'i plicticos ba, a devenit irelevant precum o cioara.

'tu'i cioara mă'sii de treabă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu