luni, 3 martie 2014

ce induiosator isi iau apararea diktatorii intre ei!
cum, dupa tapalaga, si ducu caducu il prinde, desi nu'i era tocma'n fisa postului, pe diktator cu inc'o minciunica nevinovata

nu stiu daca mitomania politrucilor e o fatalitate, dar atunci cind ii prinzi, p'unii dintre ei, cu minciunele nevinovante, si, aparent, emise fara vreo miza care ar fi putut justifica apelarea la ele, mai ca'tzi vine sa'tzi trintesti cusma de pamint si omleta de perete.

d'l prezidente are obiceiu' sa'i acuze, de cele mai multe ori pe buna dreptate, pe ceilantzi politruci ca's mincinosi, iar in cazu' mitomaniacului ponta, aproape n'ar mai trebui sa se oboseasca s'o faca, din motive atit d'evidente ca nu mai trebuie invocate.

dar ce ne facem ca nici dom' prezidente nu exceleaza la capitolu' asta, fi'nd mereu prins cu fofirlica, de catre cine te'ai astepta mai putzin, de catre fosti sau actuali basisti autoproclamatzi, nu de catre tristii antenosi trei carora nu le potzi acorda in nici un fel prezumtzia de bunacredintza.

imi aduc aminte de minciunica nevinovata pe care a emis'o in timpul ultimei dezbateri televizate din 2004, atunci cu bombo, cind i'a provocat cetepelului o criza de isterie, in urma afirmatziei ca el, basescul, inoata mai bine decit scrie cetepescu, care n'avusese de lucru decit sa'l intrebe pe pirat daca stie sa inoate, cum, la fel, n'avusese de lucru sa'l intrebe pe bombo ce satisfactzie simtzeste cind ucide animale nevinovate.

bine, nu conteaza acuma ca eu cu urechile mele il auzisem pe base spuind, la un tocsou de pe vremea cind era premare de bucale, ca nu stie sa inoate, pentru ca, intre timp, chiar o fi invatzat, in urma exercitziilor zilnice din bazinul de la vila dante (sau cum naiba s'o numi vila aia), cum o fi mai invatzat si mareshalu' antonescu, fost antenescu, engleza.

era o minciunica nevinovata, si atit, nu?

in ultimele citeva zile, l'am mai "prins" cu inca doua minciunele, impreuna cu altzi doi basisti de renume, la fel de nevinovate:

iata'l pe tapalaga, care avind obligatzia profesionala (pe care eu nu o am) de a'i urmari aparitziile, a constatat ca "minte grosolan", in legatura cu aparitzia pe ecrane a lui daniel morar:
"Traian Basescu pur si simplu minte grosolan cand spune ca i-a cerut Monicai Macovei "sa-l caute pe cel care a avut curajul sa-l aresteze pe Ciupe, un senator PD" si sa-l faca sef peste procurorii anticoruptie. Cunosc in detaliu cum s-a ajuns la Daniel Morar, cine l-a recomandat si cam ce parere avea Traian Basescu despre el (Vezi cartea Un procuror in lupta cu sistemul, in prefata gasiti toate amanuntele).Inclusiv reactia sefului statului o stiu, ce a spus cand i s-a facut propunerea cu Morar. Nu prea seamana cu sustinerile de azi. Mai inteleg, din declaratiile sefului statului facute in aceasta seara la B1TV, ca l-a durut cand a fost criticat in aprilie 2013 pentru rusinoasa intelegere politica facuta cu premierul Victor Ponta pe numirea procurorilor sefi. Are de ce sa-l doara si in ziua de azi.Sa se uite la cat rau face justitiei un Tiberiu Nitu, instalat cu mana lui la sefia Parchetului. Nu-mi prea pasa de durerea pricinuita sefului statului cata vreme critica noastra, a catorva oameni, s-a dovedit dureros de corecta. Imi pasa mai tare de justitie decat de durerile unui Traian Basescu.Anul trecut spunea ca are incredere ca Nitu va fi un bun procuror general. N-a trecut mult si Nitu a intrat cu bocancii in DNA incercand sa darame institutia, cum inca spera si azi. O sa-i tot amintim asta presedintelui, oricat l-ar durea, dar mai nou vad ca s-a apucat si de minciuni.Traian Basescu nu are nici o legatura cu gasirea lui Morar. Punct."
tare, nu?

iata'l mai jos, intr'o inregistrare decupata din emisia aerobazii kamikadze de vinerea trecuta, pe ducu-caducu hincu acuzindu'l, fara sa vrea (spun ca fara sa vrea, pentru ca eu nu l'am auzit ni-cio-da-ta pe ducu scotzind macar o silaba impotriva sefului), de o miciuna pe care sefu avea s'o emitza abea duminica seara, labe unu, in emisia sorinii matei, emisiune pe care n'am vazut'o, in integralitatea ei, cum imi e obiceiul de'o vreme incoace, dar pe care am "zapat'o", de vreo doua ori, pretz de citeva secunde, ocazie ce mi'a dat prilejul sa'l' auz pe dom' prezidente luindu'i apararea singerosului diktator detronat al ukrainii, in sensul ca mult evocatul si vizitatul hodgeac al diktatorului ukreinean n'ar fi "decit" resedintza oficiala a presedintzilor respectivii tzari, deci "bun al intregului popo", lucru contrazis, cum spuneam, de catre ducu, care povesteste cum s'a incercat de catre diverse organe sa se afle cine ar fi prop'etaru' imensului domeniu, actziune ingreunata de increngaturile a nu mai putzin de 6 (sase) offshore-uri prin care ar fi trecut actele de prop'etate.


desi n'am verificat, eu il cred pe ducu!


In pictures: Inside the palace Yanukovych didn't want Ukraine to see
































pentru ca tot veni vorba de hodgeacu lu ianukovich, iata ca un nene devoaleaza o intoxicare, ca nu se poate revolutzie fara intoxicari, despre presupusul tron-viceu al diktatorului ukrainean.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu