luni, 24 martie 2014

gaiamatze:
nobody's perfect,
așa că și eu
mă simtz năpădit
de șuvoiul de cuvinte de iubire
dulcege și rîncede
către aleasa politică
a inimilor altora
plus UPDATE cu
LOVITURA de MACIUCA!

melodii p'adresa dumneavoastră, domnule președinte!


dacă, prin absurd, dînsa cu dînsul, s'ar căsători, cum am distige între cele două elena b.?

întreabă  hîncu, ducu hîncu, unul din cei care n'au ridicat piatra, pîn' acu', împotriva diktatorului si'a sinistrei lui sosii.

trebuie sa recunoaştem că sîntem parte a unui mare și dîrz popor, dacă sîntem capabili, printr'o parte a reprezentantzilor noștri, să sfidăm pericolele pentru o cauză!

și ce cauză: cauza fiicii cea ebă și mămică de renume mondial!

asta după ce o altă mămică, cea ridzi-pitzică, e pe cale să'nfunde puşcheria, tot pentru aceeași cauză.


UPDATA!(tot duduka'i mai tare!)

Elena Basescu: Nu voi candida la europarlamentare

de Red. Stiri HotNews.ro
Elena Basescu a declarat luni, intr-o conferinta de presa, ca nu va candida la alegerile europarlamentare nici pe listele PMP, nici ca independenta. "Doresc sa multumesc prietenilor de la PMP pentru ca mi-au oferit locul 2, insa mi se pare o favoare prea mare. Mi s-ar parea un troc imoral rezervat marilor justitiari. Nu voi candida ca independent deoarece nu doresc sa iau unul, doua sau trei procente de la Miscarea Populara".
Vom reveni cu amanunte

sa facem totu', tovarasi, pentru duduka srl!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu