joi, 10 iulie 2014

zero la zero, cu purici, pentru pitzurci

ce blestem pe mine, demn reprezentant al populului de tele-zappatori, alungatzi din fatza obectului muncii'n zadar de catre selectzionatele reunite ale badigarjilor tarabilor politice bastinoase, sa am parte, atunci cind m'am hotarit, totusi, sa'mi arunc si eu un ochi peste una dintre ultimele transmisiuni de la fatza desfigurata a locului unde se desfasoara matchurile cupii mondiale la folbal la vax, de mai bine de o ora (ca m'am uitat doar la a dooa repriza si partzial la cele care au urmat) de bambilici de care insusi victor "pitzi-pitzi-lasa'ne" pitzurca ar fi fost mindru.

m'am spurcat la fenomen indemnat si intrigat de reactziile indirecte pe care le receptzionasem cu o seara inainte cind rabufnirile tribunelor cu balcon si bere la pet de la mine din cartier au fost mai numeroase decit m'as fi putut astepta vreodata, mai ales ca nici nu juca steaoa bucalesh.

pacalit de faptul ca nemtzii, ca germani nu pot sa le spui, le bagasera brazilienilor de ferentari vreo sapte boabe, credeam c'o sa fiu si eu martor la macar vreo patru bagate de holandeji in poarta vacarilor din arhentina.

portocaliii au dezamagit si de data asta!

in rest, d-l diktator expirat basescu a tzinut si el o cuvintare, de frica ca masura "de dreapta" de reducere a cas-ului la angajator luata de catre domnu al nostru p.m. ponta o sa treaca neobservata de catre cine trebue, dovada ca coabitarea merge 'nainte (era mai bine, nenicaaa!).

pi.si:
uite, dom’le, ca dom dikta ne da cu teoria constipatziei coabitace’n cap: el a vrut sa dimisioneze, dar nu l’au lasat institutziili statului s’o faca, ca nu erea opo-pupozitzia gata, si esea, inainte de termenul din contract, tot ponta primul prezidente dansator, nu jucator :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu