sâmbătă, 29 august 2009

adevaru' mi'e pretin numa' mie

pentru ca sint la moda 'telectualii presedintelui, imbuibatzii aia cu sinecuri, lucru pentru care merita din plin sa fie terfelitzi prin toate mijloacele, pe toate canalele, m'am hotarit si io in seara asta sa fac un filmuletz, cu mijloacele primitive pe care le am la dispozitzie, prin care sa ma rid de 'telectualii lu' conu' dinu, care, unii dintre ei, sug la mai multe tzitze odata, la doi sau mai multzi moguli.
si cum se spune ca cei care au obtzinut posturi sub administratzia basesciana s'ar simtzi obligatzi sa'l pupe'n fund pe acesta, nascindu'se astfel un termen nou in limba romana (licentza m badea ?), atunci cum s'ar numi cei care sugind la susnumitele mameloane moguliere isi insusesc pina la cratima modu' de gindire si exprimare al comanditarului ?

sugaci ?
sugari?
sugatori ?

nu, hotarit NU !
nu am "talentele" exhibitzionistului shpagatist

cum nu am nici indeminarea, nici stiintza, nici audientza, nici posibilitatzile hultzanului, ale lui viq și filadel, mi'a iesit o chestie aproximativa pe care o explic aici, ca sa'ntzeleaga toata lumea, care'o mai intra si p'aici.

deci: incep cu mister plesu, cu care chiar nu am ni-mic, care produce o coborire dinspre dreapta sus inspre stinga jos, mustrator pentru dezmatzul pe cale sa inceapa dupa el.
moment in care personajul principal, belferul, pune stapinire pe scena, compusa dintr'o impozanta sala a trofeelor unde se vor produce diferite personaje pitoresti pe care am io boala.

as fi vrut sa fac masa mai bogata, dar o veche tara, nu tzara, stramoseasca, lenea pre numele iei, m'a impiedicat sa'mi desavirsesc opera

4 comentarii:

Riddick spunea...

Nicule, postează clipul la Dorin Tudoran, să-l vază Iaru și să se oftice! Da' bagă comentariu potrivit, să nu se ofenseze oamenii supțiri dup-acolo. :)

niku_elektriku spunea...

ce's fraer ?
sa ma caute la deploma ?

Theo-Phyl spunea...

toti sunt la putator :)

Neinfectat De Comunism spunea...

mai exista vreun intelectual obiectiv in romania si care sa nu incerce sa ne spele pe creier?

te astept la mine blog unde discutam despre:Povestea lui Nea Uilliam Englezu'...

Trimiteți un comentariu