vineri, 23 aprilie 2010

aseara am avut prima mea experientza gay !


10 comentarii:

rahoveanu spunea...

hahahaha! cu alifie sau fara? :)

matusalem spunea...

De unde naiba ai scos gherla aia? :)

offshore spunea...

De când asteptam să putem discuta liber despre asta, dragilor. Dragostea dintre un bărbat si o femeie e acceptată social, dar adevărata dragoste este cea dintre doi bărbati.

Turnofftheglory spunea...

Offshore esti cu capu'?

George spunea...

Apropo-ul era altul,fratilor: acus infloreste liliakul,iar pe liliakii-turmantati ori ba-sa-i ajutam sa li ''se ridice''...moralu ,flasc de la atata jacuzzi cu mandrutza...De ziua lor ,dar mai ales a lu'CRETINU ALA DE BASARICA le dedicam : http://www.youtube.com/watch?v=0vFMqdFBuWo&feature=related

niku_elektriku spunea...

@ raho

inca n'am tratat problema !

niku_elektriku spunea...

@ offshore

mie'mi zici ?
am fata de maritat !

niku_elektriku spunea...

@ matusalem

n'am scos'o, am bagat'o :)

niku_elektriku spunea...

@ tog

lasa'l ca glumea (desiiii...) !

niku_elektriku spunea...

@ george

misto "masaju" !

Trimiteți un comentariu