miercuri, 23 septembrie 2009

Monica Macovei la Nasu 22.09.2009

8 comentarii:

Anonymous spunea...

Multumesc de inregistrare! Aveam nevoie! Din pacate, aseara am ratat!
Bine ar fi, sa mai faci si cu alte emisiuni de la Nasu'
Emil

niku_elektriku spunea...

sa traiesti, emile !
o s'o mai fac dac'o sa fie vorba de persoane ori evenimente importante. uite, acu'mi pare rau ca nu m'am apucat sa capturez editzia de azi "6,vine presa", cu o andreea pora de senzatzie !

turnofftheglory spunea...

Iti multumesc pentru inregistrare. Macovei merita sa fie ascultata. Despre Nasul doar o vorba, asemanarea sa cu alte tonomate anti PDL este izbitoare ca si autosuficienta. Macovei nu are rost sa fie intrerupta cu tampenii, nu ma interesaza rahatul sau cu Firea si ca jurnalist e zero. E doar o platforma mai proPDL, dar imi displace profund linsul in fund, chiar si pentru favoriti.

Citeste-l pe Son of Alerik, poastrea de astazi e de nota 10.

Marius Delaepicentru spunea...

Să-ţi dea Dumnezeu sănătate, că-ţi făcuşi pomană cu noi, ăştia, zburătăciţi pe unde-a-nţărcat nipponu iapa!

niku_elektriku spunea...

pai daca'i debara !

niku_elektriku spunea...

@turnofftheglory

nashu e un shmecher care vede nisha de piatza neadjudecata, in mod ciudat (ciudat pe dracu !), de o televizine "mare"

niku_elektriku spunea...

@ mariuseee...
dai un sake pe tema asta !

Marius Delaepicentru spunea...

OK. For your sake... Cînd mi-o da statu paşaport.

Trimiteți un comentariu