miercuri, 16 septembrie 2009

s'au demascat... mascaricii

cine dracu mai asculta "radio romania actualitatzi", pe linga cristoiu si babele parasite de sotzii ce'au preferat companii mai vesele, la cimitir ?
pai, iata ca io .
asa am avut ocazia aseara sa aflu, intre discursurile kilometrice ale lu' boc si basescu, ca mai exista pe lumea asta si ion bogdan lefter, de a carui existentza uitasem dupa disparitzia europei libere, si dupa despartzirea de familia musat.
rupea lantzu' !
impreuna cu zglobia amfitrioana, al carei nume nu mi'am propus sa'l retzin.
au avut sarcina, omu' e de la partid, sa bagatelizeze, cit au putut ei de bine, pe cei doi cuvintatori.
dictatoru' chior isi trage pacatele de'a fi lasat'o pe toghina sa'si rumege in liniste mandatu' de ciltzi cu care a inzestrat'o coalitzia pesede-penele. ca si pe sassuuuu...
--------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------
azi dimineatza mi'am reamintit de fatzuca destul de atipica pentru televiziune a lu' prelipceanu.
ascultindu'l la radio... de cind nu mai urmaream postu' tv a lu' vintu, uitasem si de el ! are (e)misie si la postu' de radio al vintului; s'a comportat, cit timp l'am ascultat, ca si cum si el e omu' e de la partid. am mai avut senzatzia asta in cele citeva rinduri in care am mai stat pe realitatea fm: producator+realizator= listutza cu cine trebuie apelat ca sa iasa cum vrem noi, adica ei; sa para cit mai spontan totu'...
azi preputzeanu ii facea bilantzu' lu' base; la cite un "pro", pe care nu intirzia sa'l atentzioneze ca e prea partizan, veneau vreo cinci apolitici cu "tziganca imputzita si gaozara" in gura, carora le erau ridicate mingiuci, si maciuci, la fileu.
si mai dimineatza, la acelasi post, l'am auzit pe mr. giuana, auto-demascindu'se, pe el si pe clica politico-justitzialo-sindicala, in legatura cu strategia ce'o au in vedere ptr. campania electorala.
"basescu si'a terminat gloantzele"
asa ca masele largi populare de sindicalo-anarhisti din justitzie, politzie, o sa'l sara capra pe inexistentul sef al statului, care vasazica care nu iegzista, si'o sa apeleze la responsabilu' sef al senatului...
------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------
senzatzionala poza lu' crinutzu'; din pacate am uitat de un' am luat'o ! o fi hultzanu' ? nu stiu !



si crinutzu' se prezenta c'o dare da sama asupra darii da sama a inutilului, inegzistentului, ininfluentului, incapabilului dictatore de la patria, cea mai spurcata fiintza ce'a putut gavari da la microfoane da la noosuteoptzecsinoo incoa', inclusiv ceashca in balconu' cece...
si la crinutzu' se prefigureaza tactica de a'l zgindari printre uluci pe plicticosu' de base !
io'te dom'le, i'au mai gasit un defect: il plictiseste pe crinu' negru' 'n ceru' gurii !
si, ca tacimu' sa fie complet, sa'i faca si cu "sic": n'ai curaaaj sa te baaatzi cu miiine, baaa!
si, bine'ntzeles "lasu" n'o sa aiba !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu