miercuri, 30 decembrie 2009

...aur de la rosia montana

de revelion am de gind, in timp ce totzi ceilaltzi o sa se pacane in strada cu lorry groza, sau o sa se tzuce sub ramurelele atirnate de lustra, in spume de shampon, ca io sa ma delectez cu aur de la rosia montana, in compania lu' dorin liviu zaharia.

profit de faptu' ca fetele m'au lasat singur...

ocazie, nenica !

si pentru ca sint generos cu ocazia asta, iata, incalc cu buna stiintza toate legile de pe pamintu' asta legate de "dreptu" de autor (alo, domnu', nu datzi dreptu' ?), asa ca postez cele doo lingouri de aur pur ca sa se bucure si altzii !

aiurea ! parca n'as sti ca n'o sa se uite nime' !

mai rau ca la ultimu' basescu la otv !

sau ca mark knopfler care'a avut senzatzionalu' rating de 0,0001 vizionari















dac'or fi de acord si astia de la filebox, si nu mi'or anula contu' !



hai, vizionare placuta !

la marutza, negru, mov, aaa, violet, ...

8 comentarii:

amanda13 spunea...

La multi ani Nikule si tot ce iti doresti! Sa stii ca am incercat sa urmaresc Base la OTV, dar nu mi s-a incarcat. Zicea ceva vreo 2 secunde dupa care ii dadea un buffering de 2 minute si am renuntat.

In orice caz, iti doresc un an mai bun, mai linistit si mai bogat! Te imbratisez cu drag cat un ocean si ceva!

nora damian spunea...

La multi ani Niku! Buna idee cu "cele doua lingouri" astea chiar ar trebui sa fie puse-n valoare!

Cand faci o pauza,hai la masa-n Gradina!

:)

Anonymous spunea...

La Multi Ani! Gino.

Riddick spunea...

La Mulţi Ani, Nikolai ! :)

Forţe proaspete, 2010 va fi ceva nou, am eu nişte semnale... ;-)

Anonymous spunea...

La multi ani ,cu sanatate ,ca-i mai buna decat toate!
Cica Saturn si Uranus stau in Pesti mai mult decat e cazu' si ca va fi scandal mare in 2010;asa zice Urania noastra.
Sa traiesti bine !

monica

niku_elektriku spunea...

ani multzi, si neinteresantzi, in sensu' chinezesc, la toata lumea !

Andrei spunea...

La mulţi Ani !

Andrew spunea...

La mulţi Ani !

Trimiteți un comentariu