sâmbătă, 5 decembrie 2009

soricelu' atomic ii infige pumnalu' lu' basexu

am vrut sa renuntz la blog pen' ca devine, incet da' sigur, un procedeu de perdut timpu' in mod placut, da' care creeaza dependentza dracu'...

mai era si ceva scirbulitza asociata de politichie, nu de margaritar, care a devenit tema aproape exclusiva a blogului, fara sa'mi fi propus neaparat asta...

si cum simtzeam ca barcutza basesciana, careia m'am asociat strict pe baza de afinitatzi elective, far' de vreun interes propriu si personal, incepe sa cam ia apa, nu neaparat din cauza nemaipomenitei fortze ce'i sta impotriva, ci din cauza modului execrabil cum ii era condusa campania, m'am sustras ultimelor zile de campanie, neurmarind nici macar "marea confruntare" de joi, pe care o pastrez, totusi, inregistrata, in eventualitatea ca voi simtzi vreodata nevoia s'o vad.

au dreptate nenorocitzii astia, si ma refer acu' mai ales la liberoi, cind zic ca basescu ne'a terminat psihic !

da' nu'sh' cum dracu se face ca io nu'i mai pot urmari pe ei !

ma termina psihic basescu, da' ei sint din ce in ce mai hidosi !

in seara asta am vrut sa vad si io cum a 'ntors vintu armele, si, ce sa vezi ? il gasesc pe un iaru foarte ravasit, parca'i murise mama (doamne iarta'ma !), dupa ce in urma cu citeva saptamini il zarisem, avind un calm olimpian, zicind ca "stie el" ca o sa cistige crin cu 52%, sau cam asa ceva.

ce dracu' l'o fi ravasit asa ? a aflat rezultatu' unor noi sondaje (nu ale de la barbosu !)

n'am stat acolo decit pretz de citeva replici, in care intorsu' armelor lu' vintu se dovedi o alta stratagema imputzita, de trust, si il vazui si pe d-l cristi preda nefacind fatza mediului ostil. la fel ca d-l funeriu zilele trecute, tot intr'o companie "aleasa", fapt ce ma face sa ma 'ntreb: ce dracu se 'ntimpla cu tzara asta de nu se pot gasi oameni desteptzi, da' si cu taria de a'si impune in fortza ideile, eventual cu charisma, nu numai bine intentzionatzi ?

cita dreptate avea paleologu al' junior cu "mitocanu" de basescu, "pleasca" ce s'ar putea s'o cam pierdem cumva !

tot in seara asta l'am vazut si pe marele actor mircea diaconu, actual si el shparlamentar, tot pretz de citeva replici(a3), la fel de ravasit ca iaru, schimonosit in chip de politruc leberal libidinos, pus si el pe amenintzari la adresa basescului: ca nu se mai poate asa ! zice, da' o amina, dezvaluirea, sau seria de dezvaluiri, tot dupa alegeri, la fel ca vintu !

si la fel ca basescu (ca si el zice c'o sa'i spuna lu' geoana de ce nu poate sa fie presdinte, DUPA !).

se pare ca diaconu vrea sa se razbune pa basescu pen' ca i'a luat jucaria cu "zilele bucurestiului", pe gramada de ruine a centrului istoric, ce functzionase excelent pe vremea lu' halaicu si lis, cu beneficiile conexe respective, da' care, a dracu potriveala, taman cind veni basescu premare se curma subit ! de altfel diaconu din "revolutzionar TV" se transformase, pe rind, in gedesist, in pedist romanist, si catindat ptr alegerile din '96 pus "la shto", impreuna cu neculai constantin munteanu, si pe locuri neeligibile, pentru a da "o fatza umana" listei, semn de suprem dispretz, de fapt, pentru ca apoi, dupa o pauza de cintziva ani, sa se reintilneasca cu petrica roman la leberalii actuali.

trist personaj !

de ce'or fi asa de nervosi tipii astia ?

cu o asa de "larga majoritate" ?

nu mai sint asa siguri de victorie ?

si basescu asa de relaxat ?

ca l'am vazut azi in doo emisii, si asa mi s'a parut...



mai intii la nasu, emisie careia i'am perdut inceputu'...



apoi la otv, dovedind ca basescu 'mi asculta sfaturile !

da', ce pacat ! nu pina la capat !

l'am avertizat sa stea o noapte intreaga, sau macar 4-5 ore, si, uite ! a facut gresala sa stea doar vreo doo ore, retragindu'se cavalereste (!) ca sa faca loc inregistrarii cu joannna, ca sa aiba ala ultimu' cuvint in campanie ! ca tot nu s'a prezentat la provocarea adresata, aia de a se infrunta amindoi la otv !

si uite ca cavalerismu' i'a iesit pe nas !

pen' ca "curajosu" iepuras joannna a apelat la vadimachis, dupa ce s'a dus plingind la el,sa'l scape de tartorele basescu.

si, iata ! dupa ce pleca base, si chiar incepu rulaju' filmului lu' solomon (chiar: o fi avut dreptu' sa'l difuzeze ?), cind transmisia se intrerupse si intra tri(ne)bunu' furibund, precizind expres ca, la rugamintea jeoannnei, si ca urmare a vizitei ce i'a facut'o asta (ce deplasabil e joannna: ba la vintu, ba la vadim, numa' la dezbateri cu basescu nu e deplasabil; io stiam ca in ocazii d'astea cel ce vrea sa ajunga presedinte alearga dupa astfel de intilniri, si presedintele in functzie fuge ! asa fugea si iliescu, si nastase, urmasu' lu' ilici), se angajaza sa'l sprijine pe joneeel cu to(n)tzi natzionalistii lui (natzionalisti ce sprijina tradarea moskoviciului ?).



am stat vreun sfert de ora minunindu'ma de gugumaniile obositoase ale nebu(n)timani(a)culu(lu)i, dorindu'mi tainic sa'l vaz acolo linga el si pe iaru, cum l'ar sorbi cu langurositate pe colegu' de posteritate literala, si, iata ! de preferintze politice (si'mi pare ca sint si diabetici amindoi...)

soricelu' diaconesc e viitor concurent serios al sobolanului rozaliu.

isi rinjeste fasolea la tine si'tzi baga jungheru' ezact cin' nu te asteptzi !

cin' credea definitiv, si, probabil, pe multzi bani, ca'l serveste pe el, base s'ar putea sa observe ca presupusul sprijin oteviot sa'i fi fost fatal prin bagarea nebunaticului tribun pentru a'i bruia mesaju' din ultima zi de campanie

--------------------------------------------

acu' io nu stiu, la ora asta, daca base o sa iasa, desi, repet, calculind dupa nervozitatea vrasmasilor (il vazui adineauri pe radu tudor spunind ca base s'a autodenuntzat ca propetar al firmei ce'a cistigat contractu' cu gazpromu' din crimeea ! toata seara la irtv se batea shaua shogunului marinescu), fatza de zglobizenia basescului.

am spus ca votez cu el cu toate miinile din dotare, desi stau in balantza cu ce mi'as dori sa se intimple dup'aia.

sa cistige, si sa'l vad umilindu'se la diverse portzi de partide, mai ales la liberoi, unde, cu asupra de masura, nu mai reusesc sa identific nici un personaj rezonabil (poate cu exceptzia lu' marius oprea, care, se pare, c'a renuntzat sa publice "biografia" neromantzata a lu' base, taman in preajma alegerilor, cum isi dorea initzial ?), aproape la fel ca la pesedaci ?

nu stiu cum ar reusi sa disloce pe careva din coalitzia copulativa creata.

si cu ce pretz.

sa nu cistige, si sa ma lipsesc de placerea pe care mai mult ca sigur n'o voi vedea repetatape parcursu' existentzii ce mi'o mai ramas, de'a le vedea mutrele atitor nenorocitzi isterici in seara de 06.12.09 ?

------------------------------------------

dac'ar cistiga, io, dac'as fi in locu' lui, i'as lasa pe aia sa'si faca mendrele pin' se rupe carutza'n drum, ca de rupt oricum se rupe ! inclusiv ioconomico-sotzial. sa vezi dascalimea cotoioasa leberala spargidu'si capetele cu burtaverzimea vanghliota, supravegheatzi din exil de dizidentii dinescu, patriciu, vintu & felics.

sa vaza lumea cit de consensuali o sa fie, si cit timp !

------------------------------------------

desi, pe autenticu' "rapitor", aripa dreapta, carele e basescu actualu', nu vaz cum sa dea el drumu' la prada din gura, odata ce a apucat'o strajnic...



asta'i si marele lui defect !

a scapat usor in campanie cu mihaileanu, la care foarte bine putea sa renuntze - nestiut - necunoscut, o dona in cei cinci ani trecutzi unei faamilii nevoiase, fara presa, fara sa stie nime', si daca in campanie ii reprosa cineva casa aia, nu trebuia decit sa scoatza cerfetecatu', si'avea acu' 68'97 %, dupa primu' tur !

ce'i trebuia lui casa aia ?

ca el are casa asigurata cit o trai, de la stat, iar fetele s'au aranjat, saracele, si ele !

da' nu, rapitoru' nu poa sa scape prada !



la fel si cu fi'sa, ioroparlamentara...

dac'o punea sa'si dea ia singurica demisia d'acolo, ca doar vede ca procentele'au zburat si din cauza asta, si spunea ca, uite, n'am putut'o impiedica sa catindeze, da acum demisioneaza pentru linistea poporului !



si tot cistiga cu 55-60% dupa turu doi...



daca ii place sa traiasca periculos, n'are decit, si noi pe linga el, ca cine stie ce "reformism" latent zace in pastirnac !



si ne'o face sa'l uitam repede... (?!!!)

5 comentarii:

Riddick spunea...

Nikule, şi eu mă gândeam s-o las baltă cu blogăreala, mi-am pus problema de mai multe ori, dar când văd ce forţe s-adună "dincolo", renunţ.

Aseară la iRealitatea, am avut marea plăcere sa aud în direct din gura lui Iaru, când a venit vorba de procentele candidaţilor: "acum sunt la egalitate".

Altfel, cred că va câştiga cel care va aduce mai mulţi oameni la vot.

Anonymous spunea...

Ba eu va rog pe amandoi,si pe tine elecricule si pe tine riddik, sa nici nu va treaca prin minte asa ceva.Pai noi,astia cu mai putin talent la blogarit ce dcului ne facem?Pai ce,credeti voi, ca in caz de( Doamne Fereste!) nu castiga Baselu,nu mai aveti ce scrie?Vb.lui,a lu' baselu,
biblioteci.
Electricule,stai linistit ;si eu am avut otv
deschis la tribunu ,dar am dormit bustean.
monica

Theo-Phyl spunea...

Nikule la's ca-ti trece, astenie de toamna tarzie. Vin sarbatorile, poate ninge, ne dregem co o tzuica fiarta si incepem de la inceput. Toti sunt tampiti si noi mai presus de ei :)

jderu' spunea...

Domnu’ niku, eu zic sã renuntati la gândul de a închide debaraua, cã intrai în fibrilatie ieri, în zi de vineri, când vãzui ca îi blocarãti usa si nu mai putui sã vã cer încã o stacanã de banciu&stanescu. Pai se poate ?!

amanda13 spunea...

nikule sa stii ca n-am fost pe-acasa insa am incercat sa intru la tine pe site in cateva randuri de pe telefon si m-am ingrijorat dupa ce nu m-a lasat.

nu iti inchide aiurea blogul, ca o sa ne lipsesti. eu sunt tare bucuroasa ca am cunoscut atatia oameni de calitate pe bloguri, nu stiu ce m-as fi facut fara voi. si din pricina asta nu voi pleca dupa ce lucrurile se vor termina maine.

Trimiteți un comentariu