vineri, 26 noiembrie 2010

creantzele lu' jiji

s'adevereste, iara, spusa lu' fane spoitoru, dintr'o'mprejurare in care intrase la mare'nghesuiala in confruntarea cu autoritatzile statului romun (dupa ce aproape ca'i taiase o mina unui militzian cu iataganu'), adeca aia c'am fi cea mai tzara proasta.
asara'l auzeam pa jiji cum se lauda c'are de recuperat creantze ale statului nost'u cretin si demolat, in valoare de nu stiu cite sute de bulioane de iouroi, de la nu stiu ce tzari al caror nume nu l'am retzinut, fapt dat drept absolumente sigur de catre ciobania sa pina'ntr'acolo incat s'a apucat sa'si faca planuri de achizitzionat, in contu' lor, carnitza humana proaspata pent'u hechipa lui de folbal cu nasturi.
lasin' la o parte faptu' ca cu hechipa lui a 'nceput sa voteze peste op'zeci la suta dintre romuni, popor, se stie, de ciobani din nascare, mai dihai decit cu ilici kaghebezgu in doo mii, lucru ce ar cam trebui, fara doar si poate, sa'l 'ndreptatzasca sa solicite finantzare de la bujetu' neconsolidat al statului ca pentru o 'ntreprindere de ultra-utilitate publika si importantza strategica.
asa ca iata'l nu doar pa patriku capabel sa profite ne natingeala natzionala cu acea mult vestita creantza libia, care a ramas ca'n gara, adeca cu banii in conturi pentru mogul, situatzie cu care am putea sa ne consolam mioritzic banuindu'l p'acesta de posesie de neuroni in exces, pina de'i ies pe nas gitzi si urechi, spre osebire de becalian pe car il  priveam totz cu superioara condescendentza.
am sapat pe goagal desp'e ce ar putea fi vorba, si am aflat ca  "perla coroanii" ceausiste, pe spinarea careia tzarisoara s'a umplut de video'uri, carpete cu rapirea din serai, tzigari salem, samd, mai ceva ca alea aduse de piratu' insusi, e vorba de ARCOM, a intrat in posesie oiereasca, cu creantze cu tot, creantze pe car statu' (a)nost n'a fost in stare sa si le recupereze.
cad pa ginduri daca io mi's romun adevarat, zau, daca n'o sa tzin, in ruptu' capului meu de locuitor, vreodata cu stelutza...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu