sâmbătă, 6 noiembrie 2010

noi contributzii, chiar de postume, ale lu' adrian paunescu la reforma mereu neterminata a gubernului boc

zicea adrian paunescu intr'unu' din ultimele lui mesage catre natziune:
"Ziarul Adevărul a făcut gestul nobil de a aminti că tăierea pensiilor m-a afectat cumplit. Am decis că nu iau pensia tăiată. O restitui, aşa cum îmi vine, statului, iar eu îmi desăvârşesc drumurile prin iadul realităţii, ca să nu-mi moară copiii de foame."
nu stiu ce'o fi scris in ziaru' lu' patric, da' tot ma poci 'ntreba cum drak l'o fi afectat taierea penziilor pe paunescu daca legea nici n'o fo promulgata, macar ?

or asta'i tot rezultatu' cotcodacelilor fashnetiste ale basesco-bocilor car' semnalizeaza, clacsoneaza, da' n'apuca sa mai si vireaza ?

deosebit de excesiv de remarcabil de reformistii nostii gubernantzi il ajuta astfel pina si "p'amaritu" de paunescu, ce crez c'a rulat la viatza lui freo doo trei bujete, de criza, ale romunichii, sa'si continue activitatea propagandistica si de dincolo de mormint.

2 comentarii:

caius spunea...

Banciu e magistral aici. Cred ca el si Andy au fost singurii care au spus adevarul in toata mascarada asta.

niku_elektriku spunea...

da, i'adevarat, si la grele 'njuraturi s'au expus pentru asta !

sa'l 'njuri pe pasunescu mort si'n acelasi timp pe becali cu "steaua" lui rosie, 'nseamna sa ai boaste si chiar nu'tzi pasa daca te pune pe liber "patronatu" sensibilos la cei 98 % de stelisti si 99 % paunescieni

Trimiteți un comentariu