miercuri, 16 februarie 2011

m'am "ntors"!

f'inca nu mi'a reusit "manevra" d'a'i impune lu' basea prop'ia'mi catindatura la postu' de tecnocrat 'ndependinte, licentziat (adica dat afar') al "târca hai scuul ov prostovans", m'am hotarit sa ma 'ntorc, contra lui, contra diktatorului! 
si am mai hotarit, din carucioru'mi de la butelie, sa m'alatur razboiului declansat, de un alt atins de flama, contra lui si a sprijinitorilor lui...
feritzi'va firtacilor, ca pa unde va prinz, p'acolo va executam:
FARA SOMATZIE!
PAC-PAC-PAC!!! 

10 comentarii:

Shadow spunea...

"with another cartoon" Nickule ? :-). Am fost tare suparat ca "partidul nu te vrea". Zau, sincer si "parol de te mint".

Tu si cu vantu sunteti cam de genul "la placinte inainte la razbel mai domol". vantuletzul se da viteaz dupa ce l-a sustinut cu "brio" ani de zile cu intalniri prin parcari si alte alea mai ceva decat "borfasii" iar matale tot asa te dai cu "ailalti" taman cand prezidelu' relu' puradelu' este in chingi si umbla cu limba scoasa (sau sculata dupa cum abereaza lazariche) dupa tot felu' de albe ca zapada sau ilene cosanzene de frica "mireselor lui nea nicu".

Deci daca te-ai intors eu iti zic "bine ai revenit" mai ceva ca baiazid.

PS. Sper doar sa nu ai si matale pb la "rotula".

Riddick spunea...

Got ammo ? :)

Riddick spunea...

Got ammo ? :)

niku_elektriku spunea...

@shadowe
PAC!

niku_elektriku spunea...

@riddick
dupa cum vezi!

Shadow spunea...

@niku

Ai un PAC si de la mine (un alt fel de salut mai nou)? Tinta "mama si copilul" sau tu si cu ridiche. Doi dintr-o lovitura, mai am pana la egalarea "croitorasului cel viteaz" (referinta la placintele de mai sus dar si la placinta pdlista)dar e atractiv.

niku_elektriku spunea...

@sadowe,
as mai trage un foc!

Shadow spunea...

@niku

Pai "trage" si la foc automat acuma cat timp ai suficient "amo" de ce nu? Trimiti "pustanul"(copilul de mai sus) sa-ti mai aduca daca se termina. Fa-ti placerea pana la capat :-). Mai rau o sa fie cand o sa "traga" unii dupa basea and comp(si nu cu simple "sepci", caschete si alte "matasuri" nu tocmai contondente). Atunci sa vezi "eroisme" si alte "isme" cf "argumentatiei" prezidentiale.
Statuie o sa-ti fac eu aici pe blog. Virtuala deh dar dupa posibilitati. Vesnica pomenire e la icr la neamtu si la "lasati" baco. ridiche o sa creasca "mare" :-p.

Be happy, tomorrow will be worse.

niku_elektriku spunea...

@shadowe,

pina la PAC-PAC, or statue, vaz ca m'ai luat tu pa mine drept tzinta pept nr. doi(?)...

Shadow spunea...

@niku

Ooops ai crescut in ochii mei. Ai facut(satisfacut - o aberatie in termeni) "stagiul militar" :-). Ai cunostinte care atesta asta :-p.

Nu te iau la tinte tata doar imi esti simpatic sincer si zau daca as vrea sa te vad "erou" din cauza unui imbecil care nu stie sa "joace". Ca imbecilul o sa aibe mereu "garda" si "paza" ca deh va fi "fost" prezidel in timp ce matale nu ai si nu prea vad sa "iti oferi" mai tarziu. Dar poate ma insel eu si o sa "traiesti bine" mai incolo.

Pusca-ma nea acuma ca merit. Si daca tot i-ai "ezplicat" copilandrului cum e cu "pusca" invata-l cum e si cu "cureaua lata" ca doar "imnul" 2 "solo cimpoi"(eternul Toma) le contine in egala masura pe amandoua deh.

Trimiteți un comentariu