joi, 17 februarie 2011

la galeata!

fenomene 'nteresante la ordinea zilii, cin', dupa cit se vede, portocliu' nu se mai poarta, riscin' sa se descompuna in componentele ros - galbene, ce tind sa contopeasca, astfel, toata blogosphera, pline cum sint  d'avint rebolutzionar conservator de dreapta pa stinga, amestecin', la gramada, pe marius oprea cu dan ioan popescu, pe regele mihai cu iliescu si corneliu coposu, cu capac de nus si felics.
or mai ramasara citziva "ratacitzi", majoritatea adeptzi idealisti ai pogoririi pa pamint a conceptului nebulos d'albacazapad-ism, 'n afar' de riddick (si car' or mai fi) ce's consecventzi acelui "ceva", la fel de nebulos, pe car' l'ar reprezenta pedismu' initzial, nu mai stiu ce aripa...
a disparut si "galeata" din care s'adapau multzi din cei ce'si doreau o  ilustratziune cit mai esspresiva a propi'lor    productziuni.
sa fie frica aia ce pazeste pepenii?
sa 'ncepem sa  ne fie frica de pita zilnica pentru "prostiile" cu care 'ndrasnim sa ne giucam pa bloage?
vaz ca si badea, al'lalt, 'ncepe s'aiva probleme,
viitoru' "suna bine", suflin' in toate "trompetele", indiferent c'or fi alea p'unde hertziene, or pa bitzi si pixeli, in cinstea rejimului glorios, 'nca de p'acu', ros-galben-albastrui, cu dom'  profesor  voiculescu cirmatchi










5 comentarii:

Galeata cu Pixeli spunea...

Nikule nici o frica, dar lehamite de politichie cat cuprinde. Am spus pe Politeia si pe Baricada, acu cateva zile, ca inchid pravalia din lipsa de timp si distragere a atentiei de la trebile cu adevarat importante, in viata.

Postez ocazional pe FB.

niku_elektriku spunea...

@Galeata cu Pixeli

NASOL!

Riddick spunea...

Nikule, eu sunt Cel Ce Veghează în Lanul De Se Cară ("elementul dăunător"). :)

niku_elektriku spunea...

@riddick
da' se cam cara totz!

Adrian Stoica spunea...

Domnule niku_elecktriku, vă rog să mă scuzaţi că v-am considerat şi v-am numit individ ... daca sta va deranjeaza. Am facut-o si pe blog. O zi buna!

Trimiteți un comentariu