joi, 12 ianuarie 2012

luxte'n gîtzi, nas si urechi

uitindu'ma la poza de mai jos, gasita pe globu' lu' schmoukiz, mi'am amintit ca zilele astea, prin peregrinarile mele nocturne, mi'a sarit in ochi "cum arata bucurestiu' noaptea", dupa stingerea stolurilor de beculetze, care, cica, ar fi reprezentat adevaratu' clou' al sarbatorilor da iarna, ca de craciun nu le mai poci zice, pregatit de primaria capitalii 'mpreuna cu firma departidside(te)stat "luxten".

arata la fel de rau ca ziua, cu exceptzia faptului ca incepe sa nu mai arate deloc, pe alocuri, pentru ca pe intinse zone (pe "popa tatu" si "victoria sotzialismului", doar doua de care'mi aduc aminte acu') iluminatu' public nu functzioneaza de zile bune.

oare asa va arata bucurestiu' noaptea?
efectele unei privatizari reusite sint atit de evidente, fara putintza de tagada, oferindu'ne perspectiva certa ca, peste citva timp, nimeni nu stie cit, macar citeva ore din cele douazecisipatru sa nu mai vedem in ce capitala evropeana vietzuim, bine'ntzeles ca fara nici o legatura cu faptu' ca fata prezidentului nu mai lucreaza de ceva vreme acolo.

d'abea astept ca efectele privatizarii sa se vaza si'n sanatatea reformata in ciuda 'mpotrivirii catirului terorist harap arafat si'a ciracilor lui.

singura enigma pa care o am, desi am unele banuieli in directzia asta, e cum vor arata baetzii mai mult sau mai putzin dashteptzi care ne vor pe-trece spre lumea ai'lalta.

dintre pozele cu cei doi 'ntreprinzatori "generici"din imaginile de mai sus, demni reprezentantzi ai categoriei lor profesionale, care dintre ei are mai multe shanse sa ne'ngroape?

abea astept sa ma'ngroape ghedeseu' si dizidentzii lui!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu