joi, 26 ianuarie 2012

am privit, oare, discursu' lu' basescu
prin ochii lu' rogozanu?

 am dat pentru a treia oara in viatza click pe critikatak:

Ce zic unii oameni din Piaţă sau de pe fb despre ce a zis omul acela de la Cotroceni?

culese de Costi Rogozanu

Traian Băsescu a vorbit. Am rugat cîţiva prieteni care au fost pe fază pe lîngă un televizor şi cu care am fost în Piaţă mai tot timpul, să zică într-o singură frază ce s-a întîmplat. Am adresat invitaţia şi pe facebook, culeg şi de acolo fraze, v-o adresez şi vouă:

Ciprian Şiulea: “este vorba doar despre el şi fantasmele lui, nu încearcă nici o clipă să înţeleagă cu adevărat ce spun protestatarii. Parteneriat cu statele baltice????? nu a spus practic nimic despre Piaţă.”

Marian Rogozanu: “Concluzie: îi e frică de milioane de oameni care n-au ieşit, dar care se gîndesc s-o facă. În rest n-am înţeles nimic”

Iulia Popovici: “Şocant prin delir de grandomanie, nici un pas înapoi nici discursiv, nici factual (gen Roşia). Ştampila aia de vot a născut un monstru mesianic”

Ionuţ Tudorică: În afara faptului că rezistă tot mai greu la suta de whiskey, nu a arătat nimic nou. Ne-a arătat că e decis să continue “să negocieze” cu instituţiile statului şi ele să zică da. Un lucru pozitiv e că a pus majorarea TVA în vîrful relelor. Şi a spus de două ori cuvîntul “facebook”. A fost arogant. N-a surprins.

Dan Sociu: “A fost ca un discurs de Revelion – s-au făcut și gafe dar în general e ok și în viitor va fi și mai ok, putem să deschidem șampania. Căpitanul știe exact unde mergem, să nu ne facem griji.”

Adrian Deoancă: “Basescu isi asuma un discurs de expert, nu de politician (mai periculos dpdv al democratiei). Stiu ce e bine, am informatii, am un design de stat, cer solidarizare si disciplina pentru experiment. Cum sunt expert, nu pot gresi pe fond, ci maxim pe forma, adica nu ma pricep sa explic. Un expert nu-si schimba opinia: tot cu austeritate, tot cu minerit, tot cu demontarea statului, tot discurs “antimilogi”, tot cu autostrazi, tot cu statistici. Sa nu mai aud ca avem nevoie de guvern de tehnocrati: avem un demiurg tehnocrat si unul al dracului de neoliberal. Italienii au avut bafta cu Monti.”

Dora Constantinovici: “Am inteles ca in opinia sa revizuirea Constitutiei este singura chestie care ne mai poate salva. si ca a fost la multi terapeuti de anger management in relatia cu presa.”

Ionuţ Dulămiţă: ‎”Suntem acolo unde trebuie” – în Piaţă.

Dan Duca: “Traian Băsescu a dat senzaţia în această seară că atunci când s-a uitat la televizor sau a citit mesajele de pe Facebook s-a limitat doar la înjurături. Pentru că nu a reţinut nimic din ceea ce i se cerea: demisia guvernului, alegeri anticipate, stop proiectului roşia montană etc. Un discurs prost salvat de moartea tristă a unui actor, care zilele trecute îl contesta în stradă. Al naibii de ironică şi viaţa asta!”

Constantin Vlad: “Cică am fi egali în fața crizei. Vedea-l-aș cu 270 de lei pensie, cît am eu. Just another load of bull droppings.”

Gilda Pop: “discurs construit impecabil, învârte pisica deasupra capului şi o pasează peste gard”

Andrei Bodiu: E nebun! Publica-ma.

Vasile Ernu: Se sustrage cu seninătate de haosul politic creat de el şi ne predică o poveste de bune intenţii.

Gabi Bartic: Din păcate nu m-am uitat. Chiar n-aveam nici o așteptare de la el și iată! Chiar nu trebuia să am vreo așteptare.

Andrei Cochior: A dat o palmă foarte subtilă românlor. A zis că el a câștigat alegerile din 2009 cu discursul referitor la ”modernizarea statului”. Deci cum ar veni, înghițiți ce-ați ales, ciumpalacilor! Referitor la reforme (inclusiv cea din sănătate, eu știu ce am de făcut, problema e la voi că n-ați înțeles. Am să vă mai explic o dată.

Anca Lupu: Cand politicienii (si nu numai) sunt depasiti de situatie spun ca “e o problema de comunicare” – minciuna – e o chestiune ce tine de proasta guvernare. Ah, si inca ceva: schimbarea si schimbarea in bine sunt doua lucruri diferite.

Tudorina Mihai: Discurs din ciclul “să se revizuiască, primesc, dar să nu se schimbe nimica”.:)

Veronica Niţă: As fi avut si eu o intrebare, ca orice cetatean neturmentat: Domnule Presedinte, eu pentru ce va (mai) platesc?

Nedeea Burca: E nebun! E nebun! E nebun! In cazul unui proces corect si al unei expertize psihitrice nici nu va putea fi condamnat. Dar cei care merg pe mana unui nebun, da!

Ivan Silviu Florin: Repet ce-am mai spus: numai treaba cu “plancardele” e memorabilă. Restul, cum se zice la mine în Vrancea, sus la munte, e apă de omăt.

Sever Avram: retracteaza statutul de presedinte jucator, o inteleptire caita, mai ales ca prin lacrimi de crocodil cere intoarcerea intelectualilor de buna calitate..

Andrei Stoiciu: discurs din 2008, si orbirea din 1989

Claudia Apostol: asta a fost spot publicitar, nu interventie cu ocazia protestelor! sectorul minier e singurul care generaza locrui de munca?? incredibil! si acum!!

Raluca Stan: unde te vezi peste 5 ani? în mină

Mihnea Antila: mie interesanta mi se pare chestia cu “redistribuirea resurselor catre zone mai putin favorizate ale societatii”. shift de la “stat minimal” la un soi de rawls

Trofin Dan: am vrut sa-l urmaresc, tineam sa vad daca azi Tolo a dat ceva pe bune si va reitera ceva de acolo .. de fapt, am asistam la o polologhie desantata, ipocrita si am schimbat imediat pentru ca am si eu o limita .. pe scurt, ne-a spus, ca .. AFARA NINGE !

Eu (rogo, adica): A zis de o mie de ori popor şi populaţie. Noi sîntem cetăţeni. În rest, strategie, discurs de adormire, e totul ok etc., cum scrie în manuale de comunicare pentru începători.

ps:

ce discurs o fi urmarit, chiar printre rinduri, ivan zubeldian?

ps1:

noroc ca marile  spir'te toader si antonie se 'ntilnesc... 

ps2:

iar aici, despre cum ne procopsim, cu largu' concurs al oficiosului dan andronicscian (alunecoasa fi'ntza!), cu un alt pretendent la postura de cuza al zilelor noastre, dupa tentativa esuata a celui cu barbitza  boxita 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu