marți, 24 ianuarie 2012

intre ei, sceleratzii iresponsabili

daca in 2009 mi'am dorit mai mult sa cistige basescu numa' ca sa le pot vedea figurile lu' cetepe si ale celor de pe canale in noaptea anuntzarii rezultatelor, iata ca acum astia'si scot pirleala cu virf si'ndesat!

daca picatura chinezeasca a lucrat cu spor, shubrezin' virtos la statua impozanta a prezidentului, precum si la cea mai pricajita a partiduletzului lui "de suflet", beneficiind si de crevasele in caracter ale lu' basescu&co, nu poci ramine indeferent  la continuarea  razbelului "care pe care" intre cele doo "piscuri" pe care ni le'or livrat politca si publicistica romuneasca post-rebolutzionare.

cetepeaua a absolut convinsa ca "el l'a facut prezidente" pe diktator, asa ca procedeaza precum in vorba straveche "eu te'am facut, eu te omor!", neconcepind ca n'are sa fie el cel care'i aplica lovitura finala la jugulara.

pe parcursu' ultimei saptamini, desi m'am ferit, in general, sa consum programele multiplelor televizii care transmit 24/24 ore imagini din piatza universitatzii&alte pietze si squaruri, macar intr'un chenar, acolo, l'am surprins pe cetepeu cel putzin de doo ori, pe programe diferite, repetind, cu ochi injectatzi, chestia cu "scelerat iresponsabil", referire binemeritata, de altfel, la don' base.

ma rog, base ca base, capitol incheiat (sau aproape, sper! sau macar sa taca, dracului, din gura!), mai are zile, saptamini, luni, hai, ma rog, doi ani, si dispare in neantu' de unde a venit, da' ce te faci cu sceleratu' de "crucishator al presii", ca p'asta nu'l alege nime', sau, daca'l alege, il alege drept giurnalistu' mileniului la egalitate cu mircea badea, asa ca n'ai cum sa scapi de el!
daca si asta'i "sanatos la cap", io ma pocaiesc!

5 comentarii:

Unknown spunea...

Probabil o sa-ti para curios, cu toate ca sunt in totalitate de aceeasi parere cu tine, ii sunt fan devotat! Il ador pe omul asta, crede-ma. Bine, am o scuza, au ras de s-au prapadit aia cate mi-au facut testul psihologic la servici...

niku_elektriku spunea...

@bluemoon

las' ca nici io nu le'am crutzat aparatele alora, cum nici psihologii lu' cetepelu' nu cre' ca se simt prea confortabil privindu'l in ochi!

Lilick Auftakt spunea...

Ce scrie CTP chiar nu ne afecteaza, oricat ar fi de scelerat (nu-l plac). Gesturile lui Basescu insa ne afecteaza. L-ai vazut azi cum tremura?

niku_elektriku spunea...

@lilick

cine a fost radu vasile?

niku_elektriku spunea...

@
asa o sa 'ntrebe lumea peste zece ani despre cine a fost basescu...

ceea ce ma'ndoiesc c'o sa se'ntrebe despre cetepescu, daca o sa'i dee d-zeu' ateilor (eu sint ateu, ca ilici) sanatate!

Trimiteți un comentariu