joi, 2 iulie 2009

cazu' badea, falsu' razvratit

am intrat si io, fortzat de imprejurarea ca vreau sa vaz cu ochii mei cum arata emulii lu' badea, si, bine'ntzeles, cu ocazia asta nu m'am rabdat sa nu'i incerc vigilentza, lui sau serviciului special desemnat sa se ocupe de administrarea saitului lui, la tentativa de'ai strecura o n'juratura de mama, ceva. normal ca nu mi'am mai sfortzat neuronu' cu vreun text nou, asa ca am procedat si io ca pe vremuri, am sunat la usa, am bagat plicu' cu'njuraturi, dupa ce 'n prealabil am tras o flegma sanatoasa, si'apoi am fugit biruitor...
m'a bagat, normal, la moderare !



deja'mi tremura tasta'n mina, ca lu' mr' bean cin' avea foarte mult de scris 'ntr'un timp prea scurt, la ideea: "mama, ce'o sa'i fac" ce'o sa'l bestelesc pentru cenzura ticaloasa, etc...

ghinion !



ticalosu' cenzor dadu dovada de marinimie, si, chiar daca nu's arunca augusta privire pe nevolnicul textuletz, mi'l publica !
victorieee...
?
aiurea !
vazind trendu' comentatorilor da pa sait, fo cin'sute cin' ma uitai ultimas data, pot spune ca viitorul e miiic si negru; emuli cacalau ! si tozi trup si suflet aidoma guru'ului lor: rebeli, sanchi, fara cauza ! mbadea asta cre' ca ie din ce in ce mai constient de forzza magnetismului personal, si ar fi cel mai fraier papagal, ca doar postura de buldog asmutzit la comanda vad ca nu'i convine, din univers daca nu si'ar valoriza cum se cuvine potentzialu'. pai ce mai atita chichirez gilceava, toata ziua, toata noaptea, ca ce amarit sint io, stau aici si trag la saiba, bag procentu' la cine trebe, da' merg cu cielo si stau la mama'n salagiaan, so'creada mutu p'asta ! pai la cite procente le baga ticalosilor pesedizdi & co, fara pc, ca zero plus zero egal tot cit au, n'ar trebui sa se deie jos den pat fara citeva bulioane de ieuroi, asa cum fac oameni seriosi ca hurezeanu, turcescu, tatulici, dinescu, etcaetera, ca lista ie lunga...
voi credetz una ca asta ?
pai cin' ar deveni credibil unu ca asta, nu la emulii care stau sa'si sublimeze neputintzele in aparenta nonconventzionalitate a' lu' mbadea ?
pai sa nu mai stai tu cocotzat pe'o buturuga, da' bine asigurat in curtea mogulului, dupa uluci, si sa'l bagi in pizda ma'si, cum il bag si io, daca e nevoie, pa basescu, pa boc, pa udreasca, pa cine vrei tu, da sa nu fii parte intr'o campanie, si'ntr'o companie, care sa le aduca bani si procente unora mai ticalosi decit aia pa care'i injuri

8 comentarii:

filadel spunea...

Șpagatistu tot șpagatist. Știi care-i riscu să te scălîmbăi tot timpu: cînd vorbești serios lumea rîde-n continuare și nu mai știi ce să faci. Să rîzi și tu sau să te faci că plouă.

niku_elektriku spunea...

asa'm crezut si io, bre filadel, da' vazui, nu numa' pa saitu lui, ca o campanie sustzinuta suficient timp, concentrat si tzintit, fara modificari de parcurs neprevazut, chestii, trestii, tot face efect nene...
si aici chiar nu prapaditu' de basescu ie'n discutzie !

Lonesome spunea...

Mi-a placut textul tau ironic la adresa lui nenea Badea, cititoare 'fidelutza' a siteului cu pricina, asa am cutezat sa dau click pe nume si sa ajung aici. Asta intamplandu-se ieri.
Azi am revenit si vad ca te-ai bucurat de izbanda dar am vrut doar sa iti precizez ca postarea ta careia i-ai facut poza a disparut subit de la locul ei...asta in caz ca n-am vazut io bine...deh...s-o fi prins badia ca i-ai suflat prea tare in freza si te-a dat la recycle bin. Pai e frumos?

niku_elektriku spunea...

buna, englezoaico...
nu'i bai ! oricum nu mai calc p'acolo i-o esperentza irepetabila, mai ales cind am ocazia, si alternativa, desigur, sa ma uit la mr mazare, chiar acu, cocotzat p'o decapotabila de iepoca...
la realitatea tv nu la bebece !
si banuiesc ca'i place dupa cit de zimbaretzi sint totzi

Lonesome spunea...

Buna si tie, elektrikule!

As putea acum sa ma iau de tine,asa cum ar face-o un fan infocat MB, ca de ce te iei de un biet papagal care mie chiar imi parea simpatic intr-un timp, asta pana cand a devenit penibil de la un timp incoace si desi sustine sus si tare ca,vezi doamne, el are printipiuri si nu e pupincurist! Mai ca plesneste camasa pe el de cum isi umfla muschii admirandu-se cat e de admirat!:) Consider ca merita ascultat dar nu merita luat in serios chiar tot ce spune el, asa cum o fac multi care nu sunt in stare sa discearna cu propriile lor cerebele!
Sesizez un pic de ipocrizie afirmand ca dai pe realitatea tv...cu diferenta ca pe tine nu plateste nimeni sa o faci.Sau cine stie...:P

niku_elektriku spunea...

buna dimineatza !
daca mai intri p'aici sa vezi ca, totusi, itzi raspund...
nu ma mai uit, draghe englezoaico, la posturi romanesti (nu rezist aproape niciodata mai mult de citeva secunde !), si chiar nu stiu de ce'o mai faci tu fiind acolo unde esti !
un ban in plus nu strica niciodata, da', crede'ma, ca nici torturat nu mi'as putea infringe micile mele principii :-%

Lonesome spunea...

Nici eu nu ma uit la televizor, rareori la un film si cam atat. Emisiunea lui Badea o urmaresc pe net ca un keep in touch cu ce se mai intampla prin tara, eu fiind plecata de trei ani.
Faptul ca imi raspunzi ma incanta, si asta ca rezultat a 'injuraturii' tale catre cel pentru care iti afirmi cu atat vehementa dezinteresul. Altfel nu ma aflam aici,unde pot sa citesc despre flegmele aruncate in freza lui MB. Everything happens for a reason, nu-i asa? :)

niku_elektriku spunea...

bine'ntzeles draga !
da' cu badea'tzi pierzi timpu', crede'ma !
io'l urmaresc de cin'spe ani, cel putzin...
tu mai purtai scutece pe vremea aia !
ie lovit rau ! chiar daca ie lovit si cu putzina dezinvoltura de la d-zeu... sau de la celalalt !

Trimiteți un comentariu