luni, 15 februarie 2010

hait ! inc'un sait...

mistooo !!!
printre multzi becali, borci, turci, si altzi ipochimeni din "patronatilii" folbalului romanesc, am vazut aseara (pe gsptv) o chestie misto luata de pe saitu' lu' codrin prisecaru
nu stiu daca e o idee "originala", da' realizarea e de exceptzie !
imaginile de mai jos sint strict exemplificative, pen' ca n'am reusit (nici nu m'am straduit prea tare !) sa fac o captura functzionala.
pe sait se poate activa cursorul de la mijloc pentru a manevra imaginile suprapuse




3 comentarii:

Riddick spunea...

Pe 23 decembrie 1989 (seara) mă adaposteam pe sub koorul unuia din tancurile din ultima poză, în timp ce în jur se tragea (cred că din zona din stânga Ateneului, cum priveşti poza). Se vedeau clar scânteile de la ricoşeurile gloanţelor pe unele tancuri din apropiere. Am avut noroc.

amanda13 spunea...

super fotografii

curier spunea...

superbe dar dureroase

Trimiteți un comentariu