joi, 28 iulie 2011

am 'nceput 'mpreuna,
terminatzi separat,
fiecare cu limbile lui

ieream "tari", aveam "cartzi bune", da' sintem pe cale sa devenim "mînuri moarte".

asa ca io cobor la prima, pina nu ma "prinde controloru".

s'auzim numai de bine!

(mai  punetzi si voi mina p'o carte!)

o avea dreptate dom' tudoran, totusi?
fiecare cu pupinii lui
 cine limba (in ureche) lunga are
 cinci ani va sapa, pe cine oare?
la cotroceni
+ limba pentru doi +
limba pentru noi?
 io plec sa'mi las plasa la coada
la ioconomat 

3 comentarii:

Anonim spunea...

dac-ai o plasa in plus (nu conteaza culoarea, din ce-ai primit in ultimii 20 de ani), pune-o si pentru mine la coada. vin intr-un tarziu.

Lilick Auftakt spunea...

Ei, am investit anul trecut in carti cu Basescu, anul asta sa le mai cumpere si altii.

http://lilick-auftakt.blogspot.com/2010/04/am-investit-in-basescu.html

Anonim spunea...

intre timp am investit ceva timp in gugalizare pe tema si subiect si-am nimerir peste asta:
http://www.contributors.ro/cultura/impotriva-dezinformarii-clarificari-despre-un-volum-despre-romania-aparut-in-sua/
asta ar fi un fel de audiatur et altera pars.
dac-as fi de la Antene sau iRealitati as zice ca Tismaneanu se scuza. bine ca nu sunt.

Trimiteți un comentariu