marți, 19 iulie 2011

ne facem da ris

gata, am obosit si io sa "ma tot rid" de netrebnica opozitzie si de nelegiuitzii moguli!

pentru ca "ai nostri" ca brazii tot cu muci pa piept stau, in brejnevismu' lor de neclintit (cu teshchereaua plina le convine).

si pentru ca ajungem sa'i aplaudam chiar si atunci cind abereaza sau fac mizerii (frumos am ajuns: blin concurindu'l pe andon - si basea - la mirlanii)

nu ma mai amuza nici somnu' prelungit al mareshalului, chiar dac' o fi sa nasca monstri.

pentru ca EI AU CISTIGAT, nu'i clar?

nu pentru c'ar fi buni.

ci pentru ca si "noi" sintem  romuni si ne'am dedulcit la savarina.

*********************

nu ma mai "gidila" nici apelatu' la tot felu' de uneperisme (cu miky "leo bacshish" sustzinindu'ne "cauza"  in "dezbaterile" televizate) sau la otevismele din rezerva "strategica", in sperantza ca "aia" nu fac cin' zeci la suta!

16 comentarii:

Lilick Auftakt spunea...

Dar eu chiar n-am crezut vreodata ca Bleen e altceva decat un Andon sau un Vadim modern. Tu ai avut dubii? Pentru a nu mai avea, Sorin Dumitrescu recomanda pe vremuri testul turnesolului: Vorbeste-i unui asa-zis anticomunist despre monarhie, si o sa vezi cum se face dintr-o data rosu. Stii ce imi place sa fac testul asta? Am "scapat" astfel, de-a lungul vremii, din jurul meu, chiar si de cativa asa-zisi liberali. Pffu, ce bine e sa respiri doar aer curat.

Riddick spunea...

Aiurea, te pomeneşti că la "ramura Iliescu" a USL (sunt toti la fel, dar scriu eu aşa) e phliiiin de monarhişti.

P.S. De vreo 10-15 zile nu mai pot posta la bloguri Blogger cu opţiunea "Comentaţi ca:..." (la tine şi la TRU, de ex.), nu se deschide pătrăţica, e ca şi când nu m-aş fi logat în Blogger.

Anonim spunea...

io credeam ca daca-i pomenesti lui mos Ilici Iliescu despre monarhie se face liliakiu. iata cum devenira toti turnatorii din PSD si PNL-PC vajnici monarhisti. habar n-am cum se scrie sictir, ca mai ca as scrie!
c-ai nostri au muci pe piept nepermis de mult nu-i face curati si mumosi pe slinosii garantati VanGelie!
hai sa traiasca Catalin Voicu ca tocmai ce s-a liberat sa-mbunatateasca componenta de copii curati ai Parlamentului.

Lilick Auftakt spunea...

Dar cine a zis asta? Doamne fereste. Adica eu iti zic ca am "scapat" cu testul ala monarhic si de unii din PNL si tu imi zici de PSD? Nici gand. Bineinteles ca NU sunt toti la fel nici intr-un partid, dar'mite intr-o coalitie. La PNL sunt patru curente, trei dintre ele fiind pro-monarhie. Si mai am un test, democratic, legat in special de parlamentarism. Asta pedelistii il pica din nou primii.

Lilick Auftakt spunea...

Comentariul de mai sus e pentru Riddick, pe care il cunosc. Habar nu am cine e sareinochi.

Lilick Auftakt spunea...

Riddick, pai ieri cum ai comentat? Nu stiu ce e...

Riddick spunea...

Lilick, la tine e de alt tip formularul de comentarii. Să ne traiască văru' Duda, este ? ;-)

niku_elektriku spunea...

@lilick


io mi's "monarchist" doar pentru ca "e cu cai", nu cu gloabe ca la noi :(

si mi's anticomunist de luna a doispea (1989), pentru ca atunci am refuzat io sa intru in partid!

si nici acuma n'o sa intru, spre desebire de tine (am vazut ca a disparut chestia aia unde ziceai ca esti liberala fara de partid - sau cam asa ceva!)

niku_elektriku spunea...

@riddick

nu stiu ce'i cu patratzelu ala, da' tzie oricum "nu prea tzi'a mers" niciodata cu bloaga mea :)

niku_elektriku spunea...

@ sareinochi

ai dreptate, dom'le, pina'ntracolo incit itzi vine sa'tzi bagi organele in totzi, ceea ce o sa fac, dupa o bine meritata pauza de transpiratzie

niku_elektriku spunea...

@lilick

lilick "face ordine" (in partid)?

Lilick Auftakt spunea...

Nikule, nu mai puteam sa las acolo scris asa, cand ma implic asa de mult, in special cu clubul bloggerilor liberali. E adevarat ca la noi nu sunt doar liberali cu carnet, ci poate jumatate fara. Clubul e pe langa PNL, ca sa spun asa, dar isi permite sa aiba preferinte la nivelul liderilor partidului si sa priveasca si critic deciziile de la varf, lucru care de catre unii "de-i nostri" nu e privit mereu la modul pozitiv. Insa eu incurajez libertatea de a scrie si spiritul critic atunci cand se face pe baza valorilor liberale sau, in general, democratice.

Nu e bine sa iti bagi picioarele in toti, ci sa incerci sa impui propria viziune.

P.S. - Nu inteleg ce probleme are Riddick ca altii nu s-au mai plans.

Anonim spunea...

@Lilik, libertatea de expresie nu este labarteala de impresie. zic ca-i mai misto daca te rezumi la critica pura a unicului varf al partidului liberal-pecist. dar asta numai din momentul in care binevoieste sa se trezeasca, sa caste si sa umble.

Lilick Auftakt spunea...

Pai daca zici ca doarme, inseamna ca ne deranjeaza mai putin, nu? Dar hotarati-va: ori doarme ori e dictator, ca oscilati schizoid intre extreme. PNL nu e un partid dependent de un lider, dragilor, n-are nevoie de Tatuc, ca PDL, continuatorul fostului FSN. Iesiti din sfera asta de gandire, mai cititi si voi ce inseamna democratia, si mai vorbim. Poate evoluam si noi si ajungem sa traim intr-un regim democratic: monarhia parlamentara sau republica parlamentara.

Anonim spunea...

dictator este parca Basescu. ala cu nume de floare e prea puturos sa fie si dictator. el este democrat, nimeni nu-i iese din democratie. somn usor, in continuare, cand s-o trezi ne-tatucul cu restul de tatuci ai PNL pe cap poate observati si voi cati monstri s-au plodit pe la voi prin batatura.
si despre care monarhie vorbesti: despre cea dudara? si despre care republica parlamentara vorbesti - cea in care copilul unui general de securitate este presedinte la o camera, iar ajutorul sau este un turnator dovedit al fostei securitati? Romania sufera de pe urma multor prea multe lepre. iar leprele alea nasc pui vii.

pURLIGARU' spunea...

Ce seamana ala cu Basescu...e din Freaks, nu?

Trimiteți un comentariu