luni, 25 iulie 2011

romunia mai are o sansa
stop
poate ultima
stop

dupa ce vali moraru (de la bigi-bigi teve) i'a inchis telefonu'n nas lu' naşi'su jiji becali, fara ca treaba asta sa produca vreo dare peste cap a rezonantzei schumann, f'o inversare a polilor magnetici or cine stie ce alte cata-clisme de proportzii co(s)mice, acuma'l vaz si pe seby lazaroa-lazarus ca tzine cu tot dinadinsu' sa mi'l faca "simpatic" pa ponta, dupa retzeta canalelor care'l tot injura pe basescu, nelasindu'l sa ne devie definitiv odios.

retzete d'astea eftine care i'or bagat si pe jiji & vadimachis in parlamentu' evropean, dupa cum incearca acuma sa'l faca prezidente (sau macar premare) pa presedintele meu ddd,  marca "una haripa dă la serviciu speciale dă salvare dă la patria si popolo".






9 comentarii:

Lilick Auftakt spunea...

Rrromiii vor fi motorul economiei? Hahaha! Mama, ce dement e Lazaroiu! :))))

Lilick Auftakt spunea...

Clar, astuia ii plac tiganii. Iata ce scrie si despre Vanghelie: "Dacă el îşi încordează muşchii, convoacă mâine congres extraordinar şi îl schimbă pe Ponta. Bănuiesc că îl mai lasă să se joace o vreme. E o plăcere să îl vezi pe Ponta când se înfoaie. Vanghelie s-a mai rafinat şi el. Ştie când să dea lovituri decisive."

:))))))))))))))

niku_elektriku spunea...

@lilick

nu ride, draghe, ca, oricum, tot ieconomie da shatra o sa "ne" iasa!

Anonim spunea...

si tot ca la satra se comporta cam toti politicienii. de unde si tigania unor comentarii si comentatori corecti politici. vai, ma fac liliakiu de indignare si-nfierez cu manie: cand zicea Diktatoru Basea ca "tiganca imputita" atunci "erea" sfarsitul lumii bunelor "manere", parca.

Lilick Auftakt spunea...

Sorry, eu nu l-am criticat pe Basescu cand a zis asta. Din contra, le-am atras atentia unor jurnalisti, azi portocalii mama-mama, ca exagereaza tinand opt zile "scandalul". Dar ce zice Lazaroiu e deja psihanalizabil. Tiganul motor, sau cu muschi. Forta, puetere! :))))) Hai ca ia mor de ras.

lucian007 aka. Tiq spunea...

Şi ce dacă... Gigi are televiziunea lui de casă gesepe te(v)beeee, că oricum ăia nu mai transmit nimic şi în curând or să devină un fel de OTV al sportului! Doamne ajută! Că numa` binele le doresc! Creştin ce îs...

niku_elektriku spunea...

@lucian007 aka. Tiq

"satana" vrea sa intre pe geam, dupa ce l'am dat afara pe usa, p'in includerea fortzat-obligatorie in grila rcs-rds a gesepelei berebeceliene.

prevad c'o sa fie urmatoru' post pe care o sa'l scot de pe telecomenzile din toata casa!

noroc ca la asta n'o sa am scandal in famiglion!

Anonim spunea...

psihanaliza este pentru cand ne uitam pe sub fustita la Udrea si-apoi ne-vantam cu Dacia(na) in santurile Patriei.

lucian007 aka. Tiq spunea...

Pân` amu o 2 luni am fo` şi io happy că nu l-am avut în grilă, da văzui că şi pă ăştia de la dolce i-o prins insolaţia...
După care o viñit şi ţâdula de la CNA...

Trimiteți un comentariu