sâmbătă, 30 iulie 2011

placinta cu (multa) carne

am descoperit, cu surprindere, ca "securista civica" AMP "il da in git" si pe Theophyle:
azi autorii online ai dnelor Udrea şi Plăcintă domină piaţa şi postacii lor îşi scriu maculatura pe forumuri aşa prolix, că omoară orice discuţie autentică. Ei lansează mesaje propagandistice pe canalele lor de mică audienţă şi credibilitate, destul ca surse cândva mai credibile (TRU, Volo Tismăneanu) să le ridice la plasă mai public citând blogurile lor anonime. Să fi văzut cum a descoperit bloggerul Theophyle că istoria celui de-al doilea război mondial ar fi rămas veşnic prost interpretată dacă şeful statului nu avea curajul să deschidă discuţia despre rolul monarhiei (!), idioţenie reluată de TRU şi etalată în văzul lumii.
drept sa spun, in masura in care l'am putut urmari (la "prolificitatea" domniei sale naucitoare e cam greu!),  theophyle n'a prea avut atitudini "telecomandate", si nici traiectorii precum "pisatu' boului", nicicum sa le fi ridicat in slavi pe madamele respective.

singura data cind nu i'am impartasit pe deplin opiniile a fost atunci cind cu derapaju' basesc care'l terfelea pe regele mihai. cum  n'am citit in ce fel l'a preluat tru (a carui asumare neconditzionata si nenuantzata a "spiritului partinic" pedelist n'o mai suport nici eu).

oricum, daca a intrat in vizoru' "securistei", theophyle a cam incurcat'o! 

4 comentarii:

Anonim spunea...

Desi nu sunt un postac agreat de numitul Theophyl, cred ca susnumitul face treaba buna daca a ajuns sa deranjeze suncile pipidiene care in ciuda sar(-ii) rancezesc mirosind puturos a obiele rusesti.

demeter spunea...

Niku, buna dimineatza!
Unii oameni deranjeaza si prin faptul ca exista. Dar-mi-te stiu sa scrie....Nu potzi multzumi pe toata lumea.

niku_elektriku spunea...

@anonime,

nu stiu pe ce te bazezi cind zici treaba cu obialele rusesti, ca doar am aflat de ceva vreme ca numele mungiu e de sorginte gagauza!

niku_elektriku spunea...

@ demeter,

buna dimineatza (e drept, in alta zi!) si la dumneavoastra!

il "compatimesc" pe thophyle c'a reusit sa intre in vizoru' mungicii, c'acuma, fii sigura, se tzine de capu' lui, si ai vazut ce "influenta" e!

sau afluenta/flatulenta (m'am incurcat de tot cu lingua asta romuna care'mi produce multe greutatzi in munca!)?

pupa'l pe theophyle din partea mea, ca face o treaba incredibila!

Trimiteți un comentariu