marți, 6 noiembrie 2012

america, america

pentru ca tot miroase a iarna pe olitza, iarna vrajbii noastre, cu slujbe multe mai ales in beserici si mai putzin p'in cele 'ntrprinderi, institutzii, ori p'in cine stie ce alta firmulitza, in afara de cele obicinuite de curve si badigarji, si tzinind cont ca nici io nu ma simtz mult mai bine, m'am gindit sa ma reprofilez profesional, pina nu'i prea tirziu, invatzind o meserie noua, nu voua, adevarata, cu debuseu asigurat pe viitor, daca e sa ne uitam in sondajele d'opinie.

pin' la urma m'am fixat pe goblenuri, tot ca lucru manual, dar intens intelectual, gasind si un prim model pe care am hotarit sa'l fac cado, dupa ce'l termin, inainte de o eventuala introducere in productzia de massa, oferindu'i'l domnului presedinte antonescu, sa'mi faca safteaua, pentru a'l oferi, la rindu' domniei sale, viitoarei conduceri a departamentului de stat


modelu' provine din senzatzionala opera a magistrului grebu


GITESTEIN, GO HOME!


un semn c'o sa am mare subces cu goblenurile
mele de pus pe elsidiuri si plasme
(pestele de sticla inclus, din partea casii)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu