luni, 19 noiembrie 2012

leapșă cu harfe* politice

deși am anuntzat, pentru cine avea urechi disponibile s'auză , c'am rămas blocat, din pun't de vedere politic, în stadiu' de boicotator în(t)reit (sîntem trei în casa cu drept de bot), încă dinaintea referendumului mult invocat de către cei "7,4 milioane" (și - mai ales - de către cei care au înțeles ca'i rost de cîstigat legitimitate nemeritata pe socoteala lor), din motiv ca "nu pot ei catinda cît putem noi boicota", m'am trezit provocat "la o leapșă" de la cine te'ai fi așteptat mai putzin, adică de la foarte serioșii, fără ghilimele, tineri de la "la coltzul străzii", alături de altzi doi inși pe care îi vedem destul de des pe la televizoare (hera si turumbar), mai ales p'unu' din ei, nu spui tzine, persoană importantă (și beker?).

(click pe poză)

pentru ca asta este prima leapșă de felu' asta la care sînt invitat sa particip, dovada cît se poate de concludenta ca n'am reprezentat nici un fel de interes pentru zona elitista a blogerilor de mare subces, mi'am călcat pe inima mare și bleaga și am accesat...




(click pe poză)


o dovada vie ca exista "chibitzi" mai (dez)interesatzi și mai profesioniști decît aia pe care  îi  promoveaza, recte: actantzii politici care ne populeaza (pardon d'expresie!) zilele și noptzile, adică ne ocupa tot timpu', vorba știm noi cui (da' el stie?).

(click pe poză)

folosind instrumentele de căutare din interioru' saitului mai sus mentzionat am aflat cine mai se 'nghesuie sa ma reprezinte, inclusiv pe mine, boicotatoru' generic, pentru ca - nu'i asa? - cine nu boteaza nu conteaza.

dacă în precedentele alegeri, atunci cînd aveam un diktator călare încă pe cai mari cu tractziune aproape integrală  pentru pedeleii anonimi și anodini din dotare, am botat, la senat, cu d'alde musiu dom' doftor făr' de argintzi cristian radulescu, dovedit, ulterior, ceva colaborator d'organe și incompatibil "ani" pe d'asupra (care catindează - și de data asta - refugiat într'un colegiu vecin, contrar verdictului comisiei doamnei monika), iar la "cameră", cu un ins ceva mai pirpiriu, după nume, după port, care nu știu ce mari isprăvi a făcut în timpu' mandatului său - in care nu s'a 'ntimplat nimic deosebit, sa traitzi! - da' a găsit de cuviintză să migreze, intempestiv, la noua constructzie deja mult prea veche a lui mru, lucru ce i'a fost, se pare, fatal, că l'au tăiatără de pe liste), acuma, tabăra spre care as fi fost tentat sa botez, dacă s'ar fi respectat criteriile de integritate ale monichii, o prezintă, la senat, pe doamna pralong, o persoană de sex feminin la adresa careia nu risti sa pari ironic cind o apelezi cu "doamnă", cel putzin după datele pe care le am eu pina la ora asta, dar care are parte d'un sprijin absolut dement din partea ard-eistilor umplutzi cu as spune eu ce, dacă nu mi'ar fi tîrșă d'ăstia mici, în conditziile in care nu i'am remarcat nici macar un afisuletz de marimea unui timbru postal, cel putzin pina acu', la jumatatea campagniei electorale, ca, oricum, spatziu' "terestru" este ocupat, in exclusivitate, de taberele de corturi negoitzist-useliste, lasindu'le celorlaltzi conditzii sa fie "in pom", iar pomu' "in aer".

(nu'i nevoe sa dai click pe poză)
sa mai spun ce expresie am citit pe fatza doamnei pralong (degeaba caut sa'mi reamintesc numele sub care catindeaza!) atunci cind a fost întrebată, intr'un studio "pretin", de clip electoral? 

(click pe poză)

de camera deputatzilor nu mai zic ni-mic, pentru ca nici un catindat nu'mi spune ceva, inclusiv d-soara (sau doamna) dinu, cea care are o 'nfatzisare foarte tinar si neliniștită, ceea ce mă  duce cu gindu', misogin, la alte tinere postere popularizate zilele astea.

*********
cu alte cuvinte, dac'ar fi s'aplic un authentic vot de protest, nu mi'ar raminea decit sa'l botez pe dom' ezoteluricu' gheneral al armății  moarte'n cotinetz, catindat pereme la senat, ceea ce nu'i cazu', ca nici pentru un amarit d'astfel de protest nu mai am energie.

(click pe poză)

*************

ca sa ma conformez leapșii pa ouate am sa încerc "s'o pasez" unor domni'doamne mult mai "bazatzi"/"bazate" ca mine. 

ramine de vazut daca si dinsii vor fi d'acor':

- schmoukiz

- hronic

- lilick

- nora

- tog

- theophyle

- tibi

- mitru' a lu' nae

- virgilburla

- slugalasisif


*************
pentru ca eu apaream in analele si analii blogeristici ca un portocaliu spurcat si feroce, nu vreau sa se creada c'am trecut "la inamic", cu arme si bagaje, sau c'am "cedat, "fara lupta", bucurestiu', cum, se pare, c'au facut sepia-ristii ard-eisti, insa, madam andronescu, negoitza & ceilaltzi dreptzi pina la capatu' tunelului caruia nu i se mai vede nici o luminitza, nu ma intereseaza "de nici o culoare".



ii las sa'si faca historia

unitzi 'mpotriva saraciii si'a coruptziii
(am vazut si gluma asta buna, pe un alt "stilp")


*************
"ai nostri",
acum cu 75%
mai curatzi, mai "uscatzi"
sepia-riști si cistigi,
experientza!
*************

o ordine proprie și personala dintre cei pe care ii știu ca ar catinda la bucale:

- toader paleologu
- sandra pralong
- radu f. alexandru - cel care, desi avea o sinecura asigurata (la cna, parca) pe multzi ani, a renuntzat, "in interes de partid", ca sa fie prezent la nu stiu ce vot important din parlament, ca sa fie acuma catindat, cu putzine șanse, in nu stiu ce colegiu bucurestean!
- biris
- vlaston
- maries
- al stefanescu



*a avea harfe expr. (adol.) 1. a fi exagerat de pretențios. – 2. a fi încrezut Sursa: Argou (2007) | Adăugată de blaurb | Semnalează o greșeală | Permalink

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu