luni, 5 noiembrie 2012

iata pohtace'a pohtit"nea" jiji

ma grăbesc, tare, s'astern, pe hirtiutza virtuala a bloagutzului, micutzele mele rinduletze nevinovate, esspresie a ginduletzelor negre care m'a bintuit, de ceva vreme, 'nainte sa fiu nevoit sa'mi pun patura'n cap, castile'n urechi, urechile'n buzunaru' de la spate, pe care o sa'l inchid, la rindu' lui, in raftu' de sus al congelatorului, pe care o sa'l arunc pe geam, atunci cind, cu toate masurile înșirate mai sus, am sa fiu martoru' involuntar al bucuriii popo'ului de stelisti, in urma marcarii unui numar de goluri, fara numar, fara numar, in poarta vrasmasului vremelnic din asta seara, 'nainte ca nea jiji sa fie urcat, din ou, cu fortza, pe capota limuzinii, care, pare'mi'se, nu mai e legendaru' maybach, asa cum a fost urcat, tot cu fortza, in fotogliu' de liberal sadea, de inconstientu' mareshal antonescu, care, desi zice ca'i stelist trist, se pare c'a uitat cum a ajuns "nea" jiji baciu' miliardelor de romuni cu singe ros-albastru, asa cum nici noi n'o sa ne mai amintim, peste ani, cum a ajuns ciobanu' sef al liberalilor romuni



lilick nu sparge useleu'!
inseamna ca ea o sa'si mai aminteasca!





GOOOOOOLLL!




Un comentariu:

niku_elektriku spunea...

@ emigrante,

drept pedeapsa, de data asta n'am sa te mai sterg, sa'tzi fie 'nvatzare de minte, ca poate intri si'n atentzia organelor de partid si de stat precum si in discutzia colectivelor de oameni ai munci, cu'n singur "i"

Trimiteți un comentariu