luni, 29 martie 2010

care opinie publica ?


"eu platesc, observatzii nu primesc !"

asta o sa fie pozitzia "opiniei publice" pe care d-l profesor stefan vlaston o invoca la finalul articolului sau de pe site-ul campusnews.ro.

bine'ntzeles reprezentantzii popo'ului votator, recte cele doo partide ce sint, momentan, arondate "opozitziei democratice" boicoteaza demersurile ministrului funeriu, cel ce risca sa devina in scurta vreme inamicul public numarul unu.

in frunte cu doo personalitatzi "academice", adevaratzii "spiritus rector"-i ai reformelor ale caror rezultate le savuram azi, andrei marga si caterina androneasca, aceste doo partide, plus intreaga sotzietate romanesca dornica de deplome multe, si aspectuase, se vor aseza, temeinic, pe picioarele din spate si vor spune un "nu" hotarit !

ratacitzii, inclusiv ministrul funeriu, n'au decit sa'si vada de drum si sa ne lase pe noi in durerea noastra.

5 comentarii:

Riddick spunea...

Establishmentul reacţionează furibund. Ce mai cacealma, Marga trecea drept reformist, pe timpul CDR şi după. Aiurea...

George spunea...

Direct de la sursa-Dom.Niku-mi-a fost coleg de clasa fiu-su lu' asta(vedeti si comentariile): http://www.gandul.info/scoala/presedintele-curtu-transforma-aracis-ul-sperietoare-280413 .Ciolaneala pesedeilor lu' nitza...Mai bine va uitati sambata la cel mai tare(si vechi de 140 de anisori) meci de canotaj Oxford-Cambridge in direct pe Eurosport pe la 18.30 !

niku_elektriku spunea...

@ riddick

culmea e ca si eu il credeam un mare reformator pe mr marga !
si chiar nu aplecam urechea la rau voitorii ce'i evocau careera ante-deluviana

niku_elektriku spunea...

@ george

din pacate, sau din fericire daca e sa'tzi dau credit tzie, n'am avut placerea sa'l cunosc pe respectivu' !

eu gatesc bine (referintza la comentariile din subsolul articolului) !

niku_elektriku spunea...

da, da, da, oxford-cambridge !
nu i'am mai vazut de ani buni.
sper sa nu uit !
si sa fiu acasa

Trimiteți un comentariu