sâmbătă, 13 martie 2010

howard stern copie palida a lu' bobby torok

poza din arhiva dianei singer

chinuit de citeva zile de neshte progleme dintzoase, iata ca asara tirliu ma insurubai adinc in vizionarea unui film taman pe prema-tv, lucru ce se'ntimpla rarissim spre niciodata indeobste, multzumita zaparii aleia, fara tzeluri si sperantza, care ne intra multor humanoizi in sinje.
incepuse un film cu un latzos ce cucerea eteru' americoilor prin nonconformism asumat. numele imi era qvasi-cunoscut, din vazute/auzite, da' nu ma documentasem in privinta lui. iar productziunea imi parea o parodie la adresa personagiului, ca prea'mi parea ca e "jucat" la modu' grosutz, si ca regizoru' nu gasise actoru' potrivit. 
la sfirsit am vazut genericu' si am constatat, cu stupefactzie, ca multzi isi jucau propriile personaje, inclusiv howard asta.
un multi-milionar (cum banui ca devenise intre timp) jucin' plictisit rolu' unui rebel.
si mi'am reamintit de figua lu' bobby torok cel pe care multzi il asemuiau astuia.
nu stiu citzi isi mai amintesc de el, da' mie, dupa ce am vazut filmu' asta, howard imi pare copia palida a lu' bobby, si nu invers.
un tip care a aparut, si a disparut, pe neasteptate, neasimilat de spatziu' miorlaitic atit de conservator, spre amorf.
niciodata nu se vor mai repeta acele "binecuvintate" vremuri, patria devenind, incet da' sigur, sub directa supraveghere a cna-ului bastinos (care ne'a ferit de influentza nefasta a unora ca bobby), un tzinut al cocalarilor iremediabil multilateraldezvoltatzi.
ps
nu's de ce am impresia ca pina si diana a devenit o mic burgheza dezabuzata

8 comentarii:

Riddick spunea...

Ehe, ce vremuri... '92-'97, cam pe-acolo.

Bobby începuse şi nişte emisiuni pe la prânz, în ultima parte. am impresia ca Danny Klinger a "omorât" uniplusul, vânzând pachetul majoritar, a fost şi în proces cu Bobby, parcă.

Diana îl mai înlocuia sâmbata seara la "Azilul de nebuni", când era plecat din Bucureşti sau din România.

Dupa ce Bobby a rupt cu Uniplus, a mai ţinut sporadic emisiunea numai Diana, apoi a fost altă gazdă, Horia Murgu, cu un alt tip de emisiune (nu îmi amintesc titlul, dar era multă muzica simfonică, mai ales Mozart). Şi mai era la deschidere formula-tip : "Războaiele si revoluţiile sunt făcute de oamenii bogaţi pentru a schimba săracii. Cine va înţelege acest lucru, va fi bogat."

niku_elektriku spunea...

@riddick
imi amintesc si de o "preluare ostila" a uniplus-ului de catre bobby, cu mascatzi la poarta, tot tacimu', si pe care n'am intilnit'o evocata nicaieri.
bobby a facut atunci neste emisiuni zilnice cu idei "deshuchate", se apucase sa faca "cheta" ca sa le cumpere politzailor bastinosi "colt"-uri si veste antiglontz, sa fie si ei ca aia din america.
era perioda terminala, probabil stia cit e de bolnav, si nu'l mai recunosteam deloc.
n'a apucat sa termine pentru ca l'au evacuat aia de pe post cu fortza si n'am mai auzit nimic de el decit acu' citziva ani cin' am auzit ca daduse coltzu'...
totusi era un om liber si se manifesta ca atare.
ceea ce nu se mai regaseste pe nicaieri in fm-u' romanesc.
mai regasesc "momente de libertate" la radu banciu pe un post de, culmea, sport !

Riddick spunea...

Am auzit şi eu seria de emisiuni cu cheta pentru vestele antiglonţ. Ce i-am mai înjurat pe ăia de la MAI când au dat comanda de Dacii Logan pt poliţie fară aer condiţionat (poliţiştii stau zilnic cu orele în maşină !).

De ce oare Diana spune la blog "Azilul de noapte" şi nu (cum modificase Bobby ?) "Azilul de nebuni" ?

Mai ştii cum se numea emisiunea ţinută de Horia Murgu sâmbătă seara, după ce se terminase cu "azilul" ?

niku_elektriku spunea...

chiar nu mi'l mai amintesc pe murgu cu emisiunea lui !
deloc !

da' asta nu era la cna in perioada aia ?

Riddick spunea...

Nu ştiu dacă în aceeaşi perioadă exact, dar a fost pe la CNA, din partea PNL.

Ca fapt divers, tot pe atunci ('92-'94), în Parcul Carol, la singura terasă de atunci, vedeai câte 2-3 maşini de poliţie în faţă, iar poliţaii aveau masa lor rezervata (la interior, "să nu se vadă", dar dacă treceai pe lângă terasă ca să urci spre Filaret, îi vedeai pe geam).

Nu am mai văzut maşini stând pe acolo, recent.

niku_elektriku spunea...

evoluam !

Riddick spunea...

Gata, mi-am amintit : emisiunea lui Horia Murgu se numea "Take five", dezbătea teme controversate (geopolitică, tehnologie, masonerie, istorie, etc), dar şi trecea în revistă curentele muzicale, mai ales muzica simfonică (cu accent pe Mozart, din care difuza la rând fragmente din opera sa, după Catalogul Kochel).

niku_elektriku spunea...

parca imi amintesc de teic faiv asta, da' pe vremea aia erau atit de multe chestii faine pe fm incit nu reusesc sa mi'l localizez !
imi suna si acuma'n urechi timbru' (placut) vocal al tipului...
dar numa' atit !

Trimiteți un comentariu