duminică, 3 octombrie 2010

paunescu nu se lasa. vrea carnitza proaspata

3 comentarii:

Anonim spunea...

ce bine, uite asta mä interesa.

porcul asta rosu, nu are bun simtz.

Anonim spunea...

adrian porcaunescu: poet, poezie, laturi, cotetz, rat, limbi in fund si ceafa grasa...

la mine pe blog Chucky Idiotzescu ne explica de ce chiuleste ca un magar din Parlamentul Hotzilor Romani!!!

Riddick spunea...

Pâi parcă îsi scrisese testamentul politico-literar, că ”Trec prin momente grele de viaţă(...) Din dragostea mistuitoare pe care v-o port, din convingerea că nu va trece mult, după plecare mea, şi oamenii vor înţelege pe de-a-ntregul cine am fost cu adevărat, vă avertizez că, de acum încolo, cu mine se poate întâmpla orice. Nu e vorba doar despre un tratament negativ special, care mi se aplică de multă vreme. E vorba despre nenorocirea incredibilă prin care trece această ţară, de soarta căreia eu nu mă pot despărţi”

http://www.inpolitics.ro/grav-bolnav-adrian-paunescu-se-pregateste-pentru-trecerea-in-eternitate-art59648.aspx

Şi-o fi revenit.

Trimiteți un comentariu