marți, 26 octombrie 2010

un moise nesoviani

emisia oeconomica a lu' moise guran de pe a3 o fo singura de pe acel post pe car' am urmarit'o (doar de citeva ori, recunosc) fara sa'mi 'ntoarca stomacu' pe dos.

de cin' s'a mutat pe tvr2 n'am reusit sa'l vaz, da' am dat, tot p'in intermediu' blogului lui, de un site (al unui "voluntar" ?) care gazduieste inregistrari ale emisiunilor, ca am 'ntzeles ca pe siteu' teverist inca nu s'a reglementat traba.

e remarcabil la tipu' asta ca pe vremurile astea histerice nu tzine cu tot dinadinsu' sa'si aduca si el aportu'...

am "dat jos", mai jos, emisia desp'e ...ghitza


2 comentarii:

Anonim spunea...

Buna emisiune, prezentare de inalt profesionalism, bine structurata. N-as fi vazut-o fara postarea ta(nu ma uit la tv aproape deloc. Multumesc ! Acelasi anonim.

niku_elektriku spunea...

salut !

Trimiteți un comentariu