luni, 30 noiembrie 2015

cu kafka la psihiatru





n-am ce sa-i urez tarii mele, de ziua ei, ca, oricum, fiind ea locuita, orice i-as ura, i-as ura degeaba, asa ca, ca sa intru, totusi, in vorba, postez o poza pe care am gasit-o adineauri pe tabla si pe care am facut-o in urma cu citeva saptamini.
e o poza de la castelul unde si-a tzinut ceashca ultima manifestatzie de 23 avgust (acolo unde l-am visat eu, inainte de decembrie '989, ca e impuscat de garda lui de onoare), unde a vrut el sa-si faca nu stiu ce muzeu, ajuns, mai apoi, "casa radio", doar cu numele, pentru ca, intr-un final, sa fie feliat de recuperatorii de fier vechi (am vazut ce sine de tren erau bagate in structura de rezistentza, in loc de fer beton), care pozau in investitori.
si pentru ca, de la o vreme, ma obsedeaza, si pe mine, vorba aruncata, ni se parea noua atunci ca intr-o doara, de nicu ceausescu, aia cu "n-o sa reusiti voi nici macar sa zugravitzi ce a construit taica-miu", ma bucuram, inainte sa imortalizez momentul, pentru ca vazusem, timp de mai multe zile la rind, animatzie in jurul cladirii si in cladirea propriuzisa, gindindu-ma ca, desigur, s-au apucat astia de treaba si fac ceva din cladirea aia.
cind colo, ce sa fie? nu-i nimic. n-a trecut acceleratul...
se facea, doar, un film, care mai mult ca sigur nu e dupa castelul lui kafka, frate!

Noutăţi


via GIPHY

3 comentarii:

Anonim spunea...

LA MULTI ANI Dom.Niku, cu aceeasi fina ironie intzepatoare,
sa va fie surasul suras, cu olecutza de speranta mereu !

Doar pentru Dumneavoastra, de prin vremea cand mi-era draga Viata Adevarata !
Mie oamenii astia mi-au placut i-am gasit fara "pureci" asa ca ma grabesc sa vi-i trimit ,pana nu intervine cenzura...

https://www.youtube.com/watch?v=mPOuzccM3Kg

Citi-v-as mereu ca anu' asta,
Cristian

Anonim spunea...

Va salut dom.Niku, off- topic ca sa zic asa ;
de ce am revenit, poate va amintiti, anul asta, scarbit ca tot popo'ul de politica si politicieni am dat-o pe stiinta, asa ca hobby, urmarindu-l cu placere indeosebi pe nenea Cristian Roman, meserias cu staif ; din pacate diavolu' e ascuns in detalii, caci cumparand lunar de la chioscul din fata Casei Armatei din Brasov, unde mi-a cazut cu tronc vanzatoarea mai de demult, caci de la dansa am facut rost de colectia Jules Verne pentru fii-miu, care se dadea cu "Adevarul" raposatului Conu Dinu Patriciu , despre care am aflat (de traducere ,nu de raposat) ulterior ca e de proasta calitate ... In fine, nu de asta va scriu, ci pentru ca in paginile 2 si 3 ale "prestigioasei reviste "Stiinta si tehnica" putem regasi de fapt " Manifestul comunist" !!! Da, da , ati citit bine, e vorba de ELUCUBRATIILE lui alexandru mironov ce cheama la razbel si revolta anti-mondiala si anti -capitalista de zici ca esti la sediul PSD -usl ,dracu sa-i ia pe toti !
Scormonind pe Goagal,uitati ce am gasit despre ..,taticul lui Marc Ulieriu, mai putin celebrul nicolae ulieriu, fost purtator de cuvant al lui Magureanu, camarad comunist ca la carte a Haitei lui iliescovici !
http://www.agentia.org/anchete/valetul-lui-magureanu-poarta-vorba-oamenilor-de-stiinta-in-limbaj-de-lemn-6889.html
Citind colea in ce anturaj de Banditi si Mafioti , ce Puroi de Jigodii pesedizde, cu ale Bahaian si Vantu samd am dat fugutza acasa si am trantit capacul tomberonului cu revista de asa zisa "stiinta prolecultista".
Asa ca am "schimbat foaia" ,iar sursa mea de informtii stiintifice o reprezinta si site scientia .ro dar si contributors.ro cu Meseriasul profesor Constantin Cranganu ,ce demonteaza toata minciuna cu incalzirea globala a ...homosexualilor de ecologisti, de fapt niste lingai ai comunistilor din intreaga lume :
http://www.contributors.ro/economie/o-lume-fara-cre%C8%99tere-economica-%E2%80%93-utopie-sau-realitate/
Pe final, un salut pionieresc, tovarasesc, haitei de antibasisti de la Nea Tudoran, ca in filmul ala cu japonezul dupa 40 de ani de la terminarea razbelului, alde Betzivul antonesei tot cu Basescu "se lupta" si prin 2030, cand omenirea va pasi pe Marte. iar in Dealul Copoului, la crasma, se va da in reluare meciul Poli Iasi - Vaslui, cu regizorul Mungiu pe post de arbitru Fluierica :)))

Cristian

Anonim spunea...

nikule, matale le ai pe astea cu grupu'd'dialog social, deci lamureste-l cumva pe baiatu' asta ca acum, pe noul cod de procedura penala, se incrimineaza bseala si uzul de bseala in forma continuata..., chiar nu merita sa se mai riste...

Trimiteți un comentariu