joi, 26 august 2010

raspuns din raspunsul unui votant pedelist

Raspunsul unui votant pedelist
On August 26, 2010, in Dictatura Opiniei, bucuresti, politica, by admin

Mordechai scrie despre frustrarea acelor non-Chitici care au votat cu Basescu si a doua oara si care acum se plang de starea lucrurilor. Autorul le transmite intr-un limbaj colorat ceea ce este, in esenta, o intrebare logica: De ce va plangeti? Trec peste tonul general al articolului, gandindu-ma ca, undeva, Lia Olguta Vasilescu roseste -si asta, pentru aberatiile acestei saptamani, e bine. Dar nu pot accepta ideea in sine, faptul ca eu si altii suntem de vina, cu votul nostru, pentru starea actuala. Si aici ar urma un lung sir de generalizari si explicatii fara cap si coada, eventual o discutie despre alternativele inexistente, din punctul nostru de vedere, la urne. Cel putin asa ar fi normal, nu? Ca toti furam, ca suntem oameni, ca Geoana e bou si Crin artificial, ca traim intr-o societate bolnava si asa mai departe, acestea sunt scuzele pe care le putem ridica in apararea noastra. Desi cred ca mai bine ar fi sa simplificam si sa nu acceptam, din prima, starea de asediu antenist generata de astfel de intrebari. Cel mai normal ar fi sa raspundem: pentru ca asa am vrut noi. Si cred ca votul dat ne confera si dreptul sa ne plangem pe tema celor alesi.

M-am cam saturat de acest bioritm al discursului public in care ne injuram reciproc pentru ca sustinem un candidat sau altul, ca apoi, pe la colturi, sa acceptam faptul ca toti sunt la fel. Si mi s-a facut lehamite de concluzia trasa din astfel de discutii, ca mai bine nu votam. Si, in final, mi-e greata de absolut orice acuza post-factum, apropo de candidatii alesi sau votati, de injuraturile aruncate-n frustrare si de oamenii care ar prefera sa traiasca in alta era. Nu trebuie sa ma justific eu, ca votant PDL/Basescu altora. Am destule dureri de cap incercand sa-i fac pe ei sa mi se justifice mie, pentru votul dat.

Sa aveti sanatate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu